הכתם: המתלוננת נגד גנץ תחשוף היום הפרטים המלאים של הפרשה

נאווה ג'ייקובס, הטוענת כי בני גנץ הטריד אותה בתקופת לימודיהם בכפר הירוק, תחשוף של פרטי התלונה נגדו - וגם את הליך הגישור לו התכחש גנץ • מאחורי הבאתה של ג'ייקובס לישראל עומד הפעיל החברתי רן כרמי-בוזגלו: "נדרוש ממצביעות כחול לבן להודות שהן נוהגות בכפל מוסר"
חיים טוויל
ה' אלול התשע"ט / 05.09.2019 00:34

נאווה ג’יקובס, תושבת ארצות הברית, שהתלוננה נגד בני גנץ במהלך מערכת הבחירות לכנסת ה-21, בטענה שהטריד אותה בתקופת לימודיהם בכפר הירוק  – הגיעה ביום שני ארצה והגישה תלונה במשטרה נגד יו”ר כחול לבן.

מאחורי הבאתה של ג’ייקובס לישראל עומד הפעיל החברתי רן כרמי-בוזגלו.

הבוקר (חמישי) בכוונתה של ג’ייקובס לחשוף את הפרטים המלאים של הפרשה, פרטי התלונה והטענות נגד גנץ, כפי שהם באים לידי ביטוי בעיניהם.

לדבריו, גם אם חלפו עשרות שנים מאז המעשה – יש לחשוף אותו בפני הציבור. הפעיל החברתי סבור, כי חשיפת הפרטים ייאלצו את מצביעיו ובעיקר מצביעותיו של גנץ לעמוד ביושר ולהתמודד עם טענות הנוגעות לטוהר המידות של מנהיגם – בסוגיות הנוגעות למעמדן של נשים בעיניו.

על הטענה לפיה האירוע כולו משובת נעורים שהתרחשה לפני שנים רבות, אומר כרמי-בוזגלו בשיחה עם ערוץ 7, כי גם ג’ייקובס אינה שוללת את האפשרות הזו, אך לטעמה מועמדותו של מי שכתם שכזה בעברו לראשות ממשלה בעייתית מאוד.

את ג’ייקובס מלווה עורכת הדין יעל תותחני, שניסחה את כתב התביעה נגד גנץ.

ג’ייקובס תחשוף מחר גם ראיות להליך גישור שהחלה מול גנץ עצמו, הליך שלטענתה גנץ התכחש אליו – ואף איים בתביעה נגדה.

בשיחה עם ערוץ 7, אמר כרמי-בוזגלו: “נאווה הגיעה לארץ בראש ובראשונה כדי לתבוע את עלבונה וכבודה שנרמס לאחר שהוצגה כדמות שנויה במחלוקת ולמרות מכבש שעמד בפניה ואיומים היא הגיעה לארץ.

“נדרוש ממצביעות כחול לבן להישיר מבט למראה ולהודות שהן נוהגות בכפל מוסר, כאשר רק בגלל שגנץ הוא המועמד שלהן לראשות ממשלה הן מתעלמות מדברים שמעלים יותר מחשד להתנהגות שאינה הולמת. כל אותן נשים שמלחמת ההחפצה בגרונן נאלמו דום. כך גם בעניינו של אהוד ברק”.

באשר להליך הגישור בין ג’ייקובס לגנץ, מספר כרמי בוזגלו כי בניגוד לטענותיו של גנץ המגשרת שנשכרה לגשר בין הצדדים מאשרת שאכן היה גישור שכזה.

צילום: באדיבות המצלם
הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    א
    05/09/2019 01:23
    א
  1. גנץ גנץ גנץ מה יהיה? אל תדאג כרגיל התקשורת תעביר את זה לא יעשו עניין מאיזה הטרדה קטנה

  2. איפוא התקשורת להביא זאת בפני הצופים שלה ? בדיחה של תקשורת
    06/09/2019 09:07
    עודד
  3. אני לא יודע אם אתם יודעים אבל דיקטטורות יצאו דוקא מהשמאל ! אסונות בקנה מידה עולמי קראו בגלל אימפוטנטיות של ממשלה שמאלנית ! בדרך כלל התקשורת ומערכת המשפט מגוייסים על ידי אנשי שמאל (כי דרך אחרת אין להם העם לא איתם) ולכן מהר מאוד אנו מוצאים את עצמינו בתהליכים דיקטטורים שהשמאל דחף אותנו לשם ! לכן היזהרו ! מקומו של השמאל הוא אך ורק באופוזציה בעיניני בטחון ומדינאות הקו הימני הוא זה שישמור על המדינה !!!

  4. איזה מוסר כפול יש לכם. מנהלת שפגעה מינית בעשרות
    06/09/2019 10:36
    ש
  5. תלמידות וברחה מעונש באוסטרליה זכאית למחילה. אבל גנץ שעשה מעשה שטות בהיותו נער ובאופן חד פעמי צריך לרדוף אותו
    רן כרמי אתה לא מעמיד אותנו בפני שום דילמה כנשים. מוטב שתעמיד את עצמך בדילמה איך אתה בוחר שוב ושוב באדם מושחת

  6. המה נמוך...
    06/09/2019 13:56
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. כמה זה לא מתיישר עם המוסר היהודי… רק ציבור מעוות יכול לקרוא את הרפש הזה ולתת לתוכן להשפיע על הצבעתו…

  8. גנץ
    17/09/2019 11:04
    אי
  9. גנץ לא מתאים . בצבא סלחו לו, בתקשורת סולחות לו אך בשביל להיות ראש ממשלה זה לא מספיק. לגנץ יש גם מבטים הזויים האם יכול להיות שהוא לוקח חיזוקים, לכאורההההה כמובן.

  10. דני
    11/10/2019 13:31
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  11. אני עוד מחכה ל”חשיפה”… מקווה שהבחורה תיעצר ותועמד לדין