הלם: מי הפעיל חוקר פרטי שיבלוש אחר הרב שמואל אליהו מצפת? צפו

אנשים מקהילת 'תורת החיים', המקורבים לרב שמואל טל, כך על פי הדיווח, שכרו חוקר פרטי נגד רבה הראשי של צפת, הגאון רבי שמואל אליהו - במטרה להשיג חומרים שליליים נגדו • מוסדות תורת החיים: "לא היה ולא נברא  - שקר וכזב" • כתבתו של רועי שרון, באדיבות 'כאן חדשות'
חרדים 10
כ"ו תמוז התשע"ט / 28.07.2019 21:01

גורמים בישיבת ‘תורת החיים’, המקורבים לרב שמואל טל, שכרו חוקר פרטי נגד הרב שמואל אליהו, רבה הראשי של צפת, במטרה להשיג חומרים שליליים נגדו. כך דווח העיתונאי רועי שרון ב’כאן חדשות’.

בצד הרב טל מאשימים את הגר”ש אליהו כי הוא הגורם המוביל להתפוצצות הפרשה שנקשרה בשמו של רבם – וכי בגללו התפרסמה הפרשה בתקשורת. בהמשך אף פורסם מכתב מעשרות רבנים נגד המשך פעילותו של הרב טל בישיבה ובמוסדות של הקהילה.

לפי הדיווח, החוקר הפרטי ניסה לקיים פגישות ולהשיג חומרים ואף הציע הצעות מרחיקות לכת – אך עד כה לא הצליח להשיג שום חומר מכפיש על הרב אליהו.

מאנשי הרב טל נמסר בתגובה ל’כאן חדשות’: “אנשי הרב שמואל טל דחו על הסף כל הצעה שהגיעה אליהם לבצע ח”ו מעקבים על הרב אליהו”.

ממוסדות תורת החיים נמסר לחרדים 10: “לא היה ולא נברא  – שקר וכזב. עולם הפוך ראינו: בית דין מיוחד קבע כי הרב טל הקים מוסדות חינוך מפוארים ואף עודד אותו  להמשיך בכך, וכך הרב עושה ובהצלחה רבה. לצערנו, באופן תמוה, יש גורמים בעלי ענין שבניגוד לפסק הדין מנסים להיפרע מהרב טל והם מפיצים עליו שמועות מכפישות, לא מבוססות ורעילות כדי להמשיך ולפגוע בשמו. אנו מצפים מרוחשי רעתו של הרב, הפועלים, משום מה, להרוס את המפעל החינוכי המפואר שהקים – לחדול מלהפר בעצמם את פסק הדין, וזאת לטובת התלמידים והקהילה.”

 

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הלם. מי הפעיל חוקר פרטי? תשובה: אף אחד.
    29/07/2019 10:46
    מנשה
  1. פייק ניוז.

  2. עולם הפוך ראינו
    30/07/2019 12:18
    בתיה
  3. הולכים כעיוורים אחר.אדם שהיה לו קשר רציף עם אשה.בושה!
    הרב אליהו מצפת כאביו זצ”ל צדיק אמיתי.
    שמואל טל תצא מהמקום אינך ראוי לשמש רב .בושה וחרפה!

    • רעות   01/08/2019 01:07

      הרב שמואל אליהו עושה הכל כדי להילחם ברב טל ובמוסדותיו, מפיץ המון שקרים בתקשורת. והרב טל באצילותו הגדולה שותק. אם הייתם רואים את התמודדותו של הרב טל מול הבזיונות שמעלילים עליו, הייתם מבינים איזה צדיק עצום הוא. ש ה יתברך יוציא את האמת לאור.

      • אבי   04/08/2019 10:33

        חייב לעצור את האדם הזה

  4. זאת כת לכל דבר ועניין בראשות ש. טל
    07/08/2019 18:26
    בוגר הישיבה
  5. למדתי בישיבה מספר לא מבוטל של שנים, ואכן יש לקהילה סממנים רבים של כת.
    א. כופים קוד לבוש על הנשים בקהילה, כולל הערות מאת המנהל החינוכי למי שלא מיישרת קו, מיישרת קו ברמה של עובי הגרביון לא מספיק…
    ב. הפסיקה של הרב היא בדלנית ומפלגת, נגד כלל עם ישראל, ויש לי לכך מספר דוגמאות(רק בתורת החיים יש חישוב לנץ בזמן אחר מכל העולם, קלף עפיץ חובה ולכן אין לברך על תפילין של שאר העולם, כל הערים בארץ הם ללא עירוב לשבת, מצות א”י רגעים, חולצות תפורות ועוד..) ומי שלא פוסק כמו הרב הוא סוג ב’ בקהילה.
    ג. הרב צב”י ריבלין מדווח באובססיביות לרב טל על כל מה שזז בקהילה, שזה תסמין חזר לכת.
    ד. הרב טל פוסל את כל עמ”י מבחינת השקפה.
    ה. שום יישוב/מוסד לימודים לא מספיק תורני ו’מדוייק’ ולכן צריך ללמוד רק במוסדות ולגור רק ביד בנימין או נצרת, האמתהיא אך ורק אצלו, ועוד תמשיכו להגיד שזה לא כת…