אח בבית חולים בירושלים נעצר: חשוד שתכנן לחסל את אורן חזן

החקירה נפתחה לאחר שאימו של החשוד, ערבי תושב נצרת, נחשפה לתכנית אותה רקם בנה בעת שניקתה את ביתו • ח"כ חזן: יש פה כוונה רצינית שנרקמה לחיסולי, זה לא משחק ולא בדיחה
אריה ריבקינד וחיים טוויל
ז' שבט התשע"ט / 13.01.2019 16:49

בחודש שעבר עצרו חוקרי השב”כ ומשטרת ישראל תושב נצרת, אח מוסמך העובד באחד מבתי החולים בירושלים, בחשד שתכנן להתנקש בחייו של חבר הכנסת אורן חזן, ולבצע פיגועים נגד אישי מציבור נוספים.

החקירה התנהלה תחת צו איסור פרסום.

לפי הדיווח ב’מעריב’, ראשיתה של החקירה במידע שמסרה אימו של החשוד, ערבי ישראלי ללא עבר פלילי, שנחשפה לתכנית אותה רקם בנה, על פיה בכוונתו לפגוע בח”כ חזן ולגרום למותו.

בעקבות המידע הגיעו שוטרים ואנשי שב”כ לביתה של האם, והיא סיפרה כי בעת שניקתה את הבית, הבחינה במסמכים ובתכנית החיסול אותה יזם בנה.

מהחקירה עלה, כי החשוד סימן כמטרה אישי ציבור נוספים, בהם התכוון לפגוע.

בעקבות המידע, נעצר החשוד ב-17 בדצמבר – ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט. ביום חמישי האחרון הוא שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

התביעה נערכת להגשת כתב אישום כנגד החשוד.

בעקבות הממצאים שעלו מהחקירה, הוחלט להרחיב את האבטחה סביב ח”כ חזן.

ח”כ חזן אמר היום בתגובה: “אני לא מופתע וגם לא מתרגש. יש פה כוונה רצינית שנרקמה לחיסולי, זה לא משחק ולא בדיחה. העובדה שנערכים לכתב אישום היא עדות חיה לרצינות כוונותיו של החשוד וזה המחיר כנראה שצריך לשלם איש ציבור שאומר את האמת בכל מקום ובכל עת.

“זה לא המקרה הראשון שאני מוצב כמטרה לחיסול. גם החמאס וגם פתח סימנו אותי למטרה לפגיעה בעקבות התבטאויות שלי. אתם יכולים להיות רגועים. אני סומך על כוחות הביטחון ואמשיך לעשות עבודתי נאמנה. לא אירתע מאיום כזה או אחר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות