פורר: ביבי חייב לעצור את הטירוף • חיים כץ: “לא נסגור באמצע השבוע”

שר העבודה והרווחה אמר לרשת ב' כי לא הופעל לחץ חרדי טרם ההחלטה של שר התחבורה להקפיא העבודות בשבת • פורר: "צריך להזכיר לשר כ"ץ שהוא שר התחבורה של מדינת ישראל ולא של אגודת ישראל" • רוברט אילטוב: "בליכוד נמצאים כבר עמוק בתוך הפריימריז"
אריה ריבקינד
י"א אלול התשע"ח / 22.08.2018 15:48

החלטת שר התחבורה ישראל כץ להקפיא את עבודות הקמת ‘גשר יהודית’ בנתיבי איילון בתל אביב בשבתות, מעוררת התנגדות גם בקואליציה.

ח”כ עודד פורר מישראל ביתנו אמר: “ראש הממשלה חייב לעצור את הטירוף הזה. השר כ”ץ החליט לפגוע באחד מעורקי התחבורה העמוסים ביותר במדינת ישראל בשביל לקרוץ לאגף החרדי בליכוד. צריך להזכיר לשר כ”ץ שהוא שר התחבורה של מדינת ישראל ולא שר התחבורה של אגודת ישראל”.

פורר הוסיף: “אני קורא לשר כ”ץ לחזור בו מהכניעה לכפייה החרדית ולאפשר את ביצוע העבודות החיוניות במינימום הפרעה לכלל הציבור כפי שתוכנן לכתחילה. מדובר בגשר במרכז תל אביב ולא בכביש באמצע בני ברק. הליכוד חייב לחזור לתלם ולעיקרון של חייה ותן לחיות”.

עמיתו, יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ רוברט אילטוב, תקף: “בליכוד נמצאים כבר עמוק בתוך הפריימריז והשיקולים הם לאו דווקא לטובת הציבור. לא ברור מדוע שר התחבורה, ישראל כ”ץ, נכנע פעם אחר פעם לתכתיבים של המפלגות החרדיות, ולעזאזל הציבור החילוני, שעובד קשה מהבוקר עד הלילה והולך לסבול קשות כתוצאה מהעבודות באמצע השבוע ולא בשבת”.

מהמטה החרדי בליכוד נמסר, בתגובה להתקפות ישראל ביתנו על כך שהחלטת שר התחבורה מונעת “משיקולי פריימריז” ו”בשביל לקרוץ לחברי המטה החרדי בליכוד”:

“מפלגת הליכוד בראשות ראש הממשלה נתניהו שמרה ותמשיך לשמור על מדינת ישראל כמדינה יהודית. האחרון שיכול להטיף לנו מוסר הוא מי שהיה בעד חמאס, נגד חמאס, בעד מדינה יהודית, נגד מדינה יהודית, בימין, בשמאל ובמרכז”.

שר העבודה והרווחה, חיים כץ, אמר היום בריאיון שהעניק לאסתי פרז בתכנית “בחצי היום” בכאן רשת ב’, כי נתיבי איילון לא יסגרו באמצע השבוע.

לדבריו, בהחלטה שהתקבלה לא הופעל לחץ חרדי, ובטח שלא עליו. “עשו מזה רעש גדול”.

“הבקשה אושרה”, הסביר חיים כץ, “כי אי אפשר לעשות אותה באמצע השבוע לפי המלצת המשטרה ולבקשת משרד התחבורה. מי שעושה את העבודה בפועל הם עובדים שיום המנוחה שלהם הוא לא שבת. דיברתי עם שר התחבורה והוא אמר שהוא רוצה לבדוק את הנושא פעם נוספת. דבר אחד ברור, לא הולכים לסגור את נתיבי אילון באמצע השבוע. זה ברור. אי אפשר לעשות את זה באמצע השבוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות