טראמפ: ארוץ לנשיאות ב-2020, אני לא רואה מישהו שיוכל להביס אותי

נשיא ארה"ב אמר בריאיון שהעניק לעיתון 'דיילי מייל' בעת ביקורו בבריטניה: "נראה שכולם רוצים שארוץ" • על ברקזיט: "זה קורה בגלל המהגרים, הם שינו את אירופה לרעה"
נתן פרל
ג' אב התשע"ח / 15.07.2018 09:29

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ המבקר בבריטניה אמר בראיון שהעניק לעיתון ‘דיילי מייל’, כי בכוונתו להתמודד פעם נוספת לנשיאות ארצות הברית – בבחירות שייערכו בשנת 2020.

“זו כוונתי, נראה שכולם רוצים שארוץ”, אמר טראמפ. “איני רואה אף אחד מהמפלגה הדמוקרטית שיוכל להביס אותי. אני מכיר את כולם ואיני חושב שמישהו מהם מסוגל לעשות זאת”.

טראמפ התייחס לפרישה הצפויה של בריטניה מהאיחוד האירופי, בגלל המהגרים המוסלמים שהגיעו לאירופה, לטענתו: “אנשים בבריטניה מעוניינים לקבל למדינתם רק את מי שהם רוצים. מה שקורה ברחבי אירופה הוא עצוב מאוד”.

הוא הוסיף: “אני רואה מה קורה באירופה. מדינות שלא הייתה בהן פשיעה כלל מלאות היום במעשים כאלה. ההגירה שינתה את אירופה באופן רציני ואיני מתכוון  בצורה חיובית. ארה”ב מלאה מהגרים, אך זה תלוי בדברים רבים, ובהם השכלה ועבודה”.

טראמפ סיפר כי שוחח עם מלכת בריטניה על הברקזיט. ”היא אמרה והיא צודקת שהמהלך הזה הוא בעיה מאוד מורכבת. אני חושב שאף אחד לא תיאר לעצמו עד כמה זה יהיה מסובך. כולם חשבו שזה יהיה יחסית פשוט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות