אושר: איסור עישון בגני שעשועים, ביהמ”ש ובמשרדי רשויות מקומיות

אושר הצו למניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון המרחיב את המקומות שבהם אסור לעשן • יכנס לתוקף בתוך כ-60 יום • ח"כ גליק: "מביאים היום בשורה של הצלת חיים לתושבי מדינת ישראל"
אריה ריבקינד
ט"ז סיון התשע"ח / 30.05.2018 11:48

ועדת העבודה הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה הבוקר (רביעי) את הצו למניעת העישון במקומות ציבוריים והחשיפה לעישון המרחיב את המקומות שבהם אסור לעשן.

במסגרת אישור הצו, ולפי הצעת ח”כ יהודה גליק, נוספו לנוסח הצו שהוצע על ידי שר הבריאות מקומות ציבוריים רבים שבהם יהיה אסור לעשן  – למעט באזורים מוגדרים שנמצאים במרחק של לפחות 10 מטרים מפתחי היציאה והכניסה ומהבניין ובהם: כל אירוע מאורגן ותחום, הממשלה ומשרדי הממשלה, לרבות יחידותיהם ויחידות הסמך שלהם, בתי המשפט ובתי דין, רשויות מקומיות, ומועצות דתיות.

בנוגע לכנסת, סוכם בין מנכ”ל הכנסת ובין ח”כ גליק כי למרות שהצו לא חל על הכנסת, הכנסת תסגור את כל חדרי העישון בבניין, מלבד הקובייה שבפרסת המליאה, אזורי העישון בכנסת מחוץ לבניין יצומצמו, ייאכף איסור העישון, תתוגבר האכיפה ויתווספו שלטים בנושא.

הצו יכנס לתוקף בתוך כ-60 יום.

ח”כ גליק: “אנחנו מביאים היום בשורה של הצלת חיים לתושבי מדינת ישראל. זהו צעד נוסף בסדרה של צעדים שנמשיך להביא ולא נרפה על מנת להציל חיי אדם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות