חנק בתגובה ל’שלום’: איפה נלכד השחור שתקף חסיד בקראון הייטס

ג'יימס וינסנט, בן 40, החשוד במתקפה האכזרית של חסיד בשכונת קראון הייטס - נעצר שבוע אחרי • השוטרים עצרו את וינסנט ביום שישי בבוקר, בעקבות הופעה שלו בבית משפט בברוקלין על מקרה שאינו קשור למתקפה
נתן פרל
י"ד אייר התשע"ח / 29.04.2018 10:13

משטרת ניו יורק עצרה ביום שישי את ג’יימס וינסנט, בן 40, החשוד במתקפה האכזרית של חסיד בשכונת קראון הייטס שבברוקלין בשבת שעברה.

המשטרה האשימה אותו בתקיפה של פשעי שנאה, חנק והחזקה בלתי חוקית של מריחואנה.

השוטרים עצרו את וינסנט ביום שישי בבוקר, בעקבות הופעה שלו בבית משפט בברוקלין על מקרה שאינו קשור למתקפה, והובילו אותו לתחנת המשטרה 71.

לווינסנט, שכתובתו האחרונה הייתה ידועה בברונקס, יש עבר נרחב של עבירות, ועומדים נגדו למעלה מ-40 אישומים, כולל החזקה בלתי חוקית של כלי נשק, החזקת סמים, ונסיעה ללא רישיון של רכב.

לפי רישומי בית המשפט, בעת מעצרו היו לו שבעה תיקים פליליים נפרדים ומתמשכים, הנובעים ממעצרים קודמים.

מקורות סיפרו ל-CrownHeights.info, כי מעצרו האחרון הגיע כאשר הוא נהג ברכב ללא רישיון.

למרות שהוא זוהה מוקדם יותר השבוע, הבלשים המתינו לו בבית המשפט.

מקורות במשטרה אמרו כי וינסנט הודה במכות.

המתקפה האכזרית שהסעירה את יהודי ניו יורק אירעה כאשר מנחם מוסקוביץ בן ה-50 צעד הביתה מבית הכנסת בשבת בצהרים, כאשר התוקף התנפל עליו, הכה אותו וחנק אותו, בעודו צועק איומים אנטישמיים כלפיו – בתגובה ל”שלום” ידידותי שאמר לו החסיד.

מנחם מושקוביץ

המותקף, ר’ מנחם מוסקוביץ. צילום מסך: WLNY

“הקהילה שלנו יכולה להרגיש הרבה יותר בטוחים בשבת הזאת בזמן שהאנשים שלנו הולכים לבית הכנסת והמשפחות שלנו נמצאות בחוץ”, אמרה דבורה הלברשטאם, מנהלת הקשר בין הקהילה היהודית למשטרה. “במשטרת ניו-יורק עבדו ללא הרף על מציאת מבצע ההתקפה האנטישמית הזאת”.

כפי שדווח בחרדים 10, הליגה נגד השמצה (ADL) הודיעה כי היא מציעה פרס של 5,000 דולר עבור מידע שיובל למעצר והרשעה של התוקף. במקביל, איש עסקים מבוסס מלוס אנג’לס הציע פרס של 50,000 דולר על לכידתו של התוקף.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות