שקד: אם ביבי יקח אותנו לבחירות בלי סיבה, יצטרך לתת דו”ח לבוחרים

שרת המשפטים ברדיו דרום: "הממשלה הזו ממשלה טובה. המשבר הוא פתיר ואין סיבה ללכת לבחירות" • השרה ברשת ב: "הדבר הנכון הוא להעביר את חוק הגיוס בקריאה טרומית, לעבור עליו בפגרה ולחזור להצבעה בקריאה שנייה ושלישית בקיץ"
אריה ריבקינד
כ"א אדר התשע"ח / 08.03.2018 13:14

שרת המשפטים איילת שקד העניקה היום (חמישי) ראיון לתכניתו של אמנון סופר ברדיו דרום – ואמרה: “מי שייבחר לפרק ממשלת ימין על משבר שהוא באמת פתיר, אנחנו כבר ממש כבר לקראת פתרון, יצטרך לתת את הדין והחשבון לציבור הבוחרים. הממשלה הזאת היא ממשלה טובה ואין סיבה שלא תחזיק עוד שנה וחצי”.

כשנשאלה: את אומרת, ציבור הבוחרים לא יסלח לא לכחלון, לא לליצמן ,לא לליברמן – שישלחו אותנו לבחירות, אם הם ישלחו אותנו לבחירות?

שקד השיבה: “מי שישלח אותנו לבחירות, זה לא בהכרח מי שאמרת, אבל כן – מי מהשותפות הקואלציוניות שיחליט או ראש הממשלה, מי מהאנשים האלה שיחליט ללכת בחירות סתם בלי סיבה, אז בהחלט אני חושבת שיצטרך לתת דין וחשבון לציבור הבוחרים, כי הממשלה הזו ממשלה טובה. המשבר הוא פתיר ואין סיבה ללכת לבחירות”.

בראיון שהעניקה לרשת ב, יצאה שקד נגד הפרסום שיצא בשם מקורבים לניר חפץ השבוע, ממנו עולה כי בני משפחתו של נתניהו השפיעו על קבלת החלטות ביטחוניות: “חלק מההדלפות ממש מגוחכות, כמו למשל שראש הממשלה לא נשמע לגורמי המקצוע. לא נבחרנו להיות בובות של הדרג המקצועי, ומותר לנו להחליט בניגוד לדעתם”.

השרה מהבית היהודי קראה פעם נוספת להגיע לפתרון במשבר סביב חוק הגיוס. “הדבר הנכון הוא להעביר את חוק הגיוס בקריאה טרומית, לעבור עליו בפגרה ולחזור להצבעה בקריאה שנייה ושלישית בקיץ”, הסבירה.

לטענתה, ” המשבר הזה מאוד פתיר. ראשי המפלגות צריכים להחליט אם מישהו מהם מעוניין לגרור את המדינה לבחירות מיותרות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות