חשד: מפעיל המנוף היה בהשפעת סמים. מנופאי: אל תעברו תחת מנוף

בחיפוש שנערך על המפעיל, תושב בנימינה בן 60, עלה: בשעת התאונה הוא החזיק סמים ברשותו • איש צוות הדוברות של ארגון המנופאים: כשאני עולה על המנוף אני חושש, ויותר מזה, אני לא נותן לילדים שלי לעבור מתחת למנוף
חיים טוויל
ד' אדר התשע"ח / 19.02.2018 11:20

  הטרגדיה בכפר סבא:  במשטרה חושדים כי מפעיל המנוף שקרס אתמול (ראשון) והביא למותה של נטע רוטמן ע”ה, בת ה-52 מקריית אונו, היה תחת השפעת סמים בזמן עבודתו.

עם מעצרו של מפעיל המנוף, תושב בנימינה בן 60, נערך עליו חיפוש, במהלכו עלה כי בשעת התאונה הוא החזיק סמים ברשותו. בעקבות כך עלה החשד שמא היה תחת השפעת סמים בזמן התאונה הטראגית.

הבוקר הובא מפעיל המנוף לבית משפט השלום בפתח תקווה, ומעצרו הוארך עד ליום 21.2.18. החקירה נמשכת.

המפעיל חשוד כעת בעבירות של גרימת מוות ברשלנות, וכן בעבירות של החזקת סם ושימוש בסם.

ההרוגה באירוע קריסת המנוף, נטע רוטמן, היתה תושבת קריית אונו ומנהלת מחלקת ייעוץ בעמותת ‘נגישות ישראל’.

במשך שנים פעלה רוטמן לשילוב אנשים עם מוגבלות בחברה. היא עצמה נכה מלידה והתניידה בכיסא גלגלים. רוטמן יצאה עם מכוניתה ממרכז שרונה בכפר סבא, כשחלק ממנוף מאתר בנייה סמוך קרס ומחץ אותה למוות

רון ירמיהו, מנופאי ואיש צוות הדוברות של ארגון המנופאים, אמר הבוקר ביומן הבוקר בכאן רשת ב’: “המקרה הזה הוא לא דבר חדש ולא מפתיע. יש בעיה קשה של הזנחה מצד הרשויות ומצד הרגולטור. אף גוף לא חוקר את הנושא, ואין מפקחים.

“יש סך הכל 13 מפקחים על כאלף מנופים בארץ, ושליש מהמנופים ישנים וללא רישיון. כולנו מתריעים על המצב כל יום וזה לא עוזר. כשאני עולה על המנוף אני חושש, ויותר מזה, אני לא נותן לילדים שלי לעבור מתחת למנוף. אני מציע לכל אחד בישראל לנהוג כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות