“חשבתי לעצמי, וואו, אני בתוך בור איזה פחד”: הנערה שחולצה מספרת

הנערה בת ה 14 מהיישוב יצהר שנפלה אתמול אחר הצהרים לתוך בור מים בעומק 8 מטרים וחולצה רק לקראת חצות הלילה - משחזרת את השעות בתוך הבור
חיים טוויל
ט' כסלו התשע"ח / 27.11.2017 13:17

הנערה בת ה-14 שנפלה אתמול (ראשון) אחר הצהרים לבור מים בישוב יצהר וחולצה לקראת חצות, שחזרה את השעות עד לחילוצה. סיפורה הובא בערוץ 7.

“טיילתי עם הכלבה שלי ותוך כדי טיול נפלתי לבור ליד הישוב”, סיפרה. “צעקתי המון זמן כדי שישמעו אותי, והיה שם גם חבל, וכל הזמן נידנדתי אותו כי חשבתי שאולי מישהו יראה. הייתי שם המון זמן וחשבתי לעצמי: וואו, אני בתוך בור איזה פחד.

“אבל חשבתי שהקב”ה שומר עלי. כשירד החושך הבנתי שאין טעם שאני אצעק, כי אף אחד לא ישמע אותי. האמנתי שעד הבוקר ימצאו אותי וניסיתי אפילו לישון. פתאום שמעתי צעדים וקולות של אנשים והתחלתי לצעוק כדי שישמעו אותי”.

היא הוסיפה וסיפרה: “מה שמדהים זה שהיה לי ממש נס, לא קרה לי כמעט כלום. המחלצים היו בטוחים שהמצב שלי ממש קשה, אבל בפועל נפצעתי בצורה יחסית קלה. כשיצאתי הרגשתי פתאום שיש לי אוויר לנשום”.

אמה של הנערה ביקשה להודות לכל מי שסייעו בחילות בתה: “אני רוצה להודות במיוחד לחנוך אלברט, שבמסירות נפש ירד למטה ודאג שיהיה לילדה שלי ביגוד חם, ודאג להיות איתה עד שחילצו אותה משם. אין לי מילים להודות לכולם על הדבר הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מדהימה
    27/11/2017 15:04
    בני
  1. מדהימה הלוואי עלינו כזאת אמונה בשעת משבר
    בטוח זכות אבות