“שלף את התינוק מהמיטה ודקר”: אישום מטלטל על הטבח במגדל

נדב סלע, בן 28, מואשם ברצח אשתו דור, ילדיו, יוסף בן השנתיים ובנימין בן השנה, ובן השכנים נחמן עתיה בן ה-12 • כתב האישום מגולל, שלב אחר שלב, את הטבח שהתרחש בבית - וגם הדרך בה ניצל נתן עתיה • הסבתא זעקה לעבר הרוצח: "תסתכל לילדים שלך בעיניים, איפה הם נמצאים?"
חיים טוויל
ד' אדר התשע"ז / 02.03.2017 12:25

 יותר מחודש אחרי הטבח: כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד נדב סלע החשוד שרצח אשתו דור כרסנטי, שני ילדיהם בנימין ויוסף בני השנה והשנתיים, ובנם של השכנים נחמן עתיה בן ה-12 ז”ל , וניסיון רצח של אחיו, נתן בן ה-11 במושבה מגדל לפני כחודש.

כתב האישום – המייחס לו ארבע עבירות רצח ועבירה של ניסיון רצח – מגולל, שלב אחר שלב, את הטבח שהתרחש בבית – וגם את הדרך שבה ניצל נתן.

מאז הדיון השני בהארכת מעצרו בבית המשפט, הסיר סלע את הכיפה וגילח את ראשו.

אזהרה: כתב האישום קשה לקריאה!

לפי כתב האישום, בצהרי יום שבת, 28 בינואר, הגיע נתן עתיה אל בית השכנים – משפחת סלע. בסביבות השעה 13:00 הצטרף נחמן אל אחיו, לאחר שחיפש אותו בביתם ולא מצא אותו.

שעה לאחר מכן חזר סלע מבית הכנסת. לפני שנכנס ראה את איתן כרסנטי, אביה של דור ז”ל, יוצא מהדירה הצמודה שבה גר, ובירך אותו בברכת “שבת שלום” – ונכנס לביתו.

דור הייתה עסוקה באותה עת בהכנת סעודת השבת. בנימין ישן במיטת התינוק בחדר השינה ונחמן ונתן שיחקו בסלון הבית עם הפעוט יוסף.

סמוך לשעה 14:00 נדב סלע התיישב ליד השולחן, אמר לאשתו ולילדים “שבת שלום” – פתח ספר תהילים, ואז ניגש למטבח, נטל סכיני שף, אחז באישתו דור והחל לדקור אותה.

דור ז”ל  התחננה כי יחדל ממעשיו וניסתה להתגונן, אך הוא המשיך לדקור אותה.

האחים נחמן ונתן שצפו ברצח, ניסו להימלט דרך חלון הבית – אך ללא הצלחה.

סלע ניגש אל השניים והחל לדקור את נתן, שהתחנן בפניו שלא יפגע בו. בשלב זה נפל נתן על הרצפה כשעל לחיו חתך גדול, שממנו ניתז דם רב. הוא העמיד פני מת בתקווה שכך סלע יפסיק לדקור אותו. סלע אכן חשב שהצליח להרוג את נתן והמשיך לעבר נחמן ובנו הפעוט יוסף שהיו בסמוך.

נחמן ביקש גם הוא מסלע שלא יפגע בו, ניסה להגן על עצמו עם ידיו, אך הנאשם המשיך לדקור אותו – עד שהצליח לרצוח אותו, והשליך אותו במורד המדרגות המובילות למרתף.

דור כרסנטי-סלע

לאחר מכן ניגש לבנו הפעוט יוסף, רצח גם אותו והמשיך לחדר השינה. כשהגיע לחדר שלף את בנו התינוק בנימין ממיטת התינוק – ודקר אותו למוות.

בכל אותו הזמן, המשיך נתן להעמיד פני מת.

כשהבין הנאשם שהצליח לרצוח את כולם, חזר שוב לחדר השינה, החליף את בגדיו ונעליו ונמלט מהדלת האחורית של הבית.

כשנתן שמע שסלע עזב את הבית, הוא קם, ניגש לדור ז”ל ושאל אותה אם היא חיה. משלא נענה – החל לבכות. לאחר מכן הוא ניסה לצאת דרך דלת הבית הקדמית וכשהבין שהיא נעולה, פתח את החלון, יצא מהבית והלך לרחוב הראשי של המושבה.

עובר אורח שהבחין בו פצוע הזעיק את כוחות המשטרה.

באותו שלב חזר איתן כרסנטי, אביה של דור ז”ל – אל ביתו. הוא הבחין כי חלון הדירה של דור ונדב פתוח לרווחה, הסתכל פנימה – ונחשף לטבח הנורא.

כשהבחין כי נדב לא בין ההרוגים, חשד בו. הוא והתושבים שזיהו את נתן, הזעיקו במקביל את המשטרה. שוטרים שהגיעו למושבה כוונו בידי התושבים, שהבחינו בנדב נמלט למטע הסמוך.

סלע נעצר ונלקח לחקירה תחנת המשטרה בטבריה. במהלך חקירתו אמר למשטרה:”רצחתי אותם כי הם עמלק. דינם מיתה”.

“סלע לא חדל ממעשיו אף כשהקורבנות התחננו על חייהם ולא עזב את הבית עד שנחה דעתו שהצליח להמית את כל הנוכחים בו”, נאמר בכתב האישום.

במהלך החקירה נבדק האם סלע קשור לפרשיות רצח נוספות כמו תאיר ראדה ודנה בנט, אבל הדבר נשלל. השוטרים גבו עדות ממנהלת בית הספר של ראדה בקצרין והתברר כי סלע עזב את בית הספר שנתיים לפני הרצח.

אם הנרצחת וסבתה של הילדים הגיעה לדיון עם תמונות של בני המשפחה וצעקה לעבר הנאשם: “תסתכל לילדים שלך בעיניים, איפה הם נמצאים?”

במשך שלושה שבועות היה סלע תחת הסתכלות פסיכיאטרית ולפני כשבוע נקבע כי הוא כשיר לעמוד לדין ואחראי למעשיו.

נחמן ז,ל, המושבה מגדלנחמן עתיה ז”ל. באדיבות המצלם

אביה של הנרצחת איתן כרסנטי אמר: “המראות מתוך הבית לא עוזבים אותי. אני שומע את הבת שלי, את הנכדים שלי וזה קשה. לא הגעתי לבית המשפט כי אני לא רוצה לראות אותו. הוא לא מעניין אותי. הבת שלי הייתה ילדה טובה. האישה הטובה ביותר והאימא הטובה ביותר. הכאב בלתי נתפס”.

במשטרה הבהירו, כי “למרות שכתב האישום הוגש נמשיך לחקור את המניע של מסע הרצח”.

הדפס כתבה

4 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    http://hacohen.goop.co.il
    02/03/2017 13:05
    מיכאל הכהן אל חדד
  1. דינו מוות !!!

  2. נדב סלע
    02/03/2017 13:34
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מה מעניין אתר חרדי בכל התיעודים המזוויעים. מספיק שמענו רצח שיבלה את ימיו בכלא וגמרנו

    • אני   04/03/2017 22:19

      האמת כמו שכתב המגיב הקודם התאור מזעזע ואכזרי ביותר ואפשר להמנע מכל התאור הפרטני וזה ממש לא מתאים לאתר חרדי קחו זאת לתשומת ליבכם

  4. אמא של דור המקסימה,
    12/04/2017 20:33
    אורית
  5. אמא של דור המקסימה,רואים שהיתה לך בת מיוחדת וצדיקה.ומישמיים נפלה תחת מפלצת שכזו.עם ישראל בוכה ומישתתף בצער שלכם ומחבק אתכם תהיו חזקים דור והילדים נמצאים במקום הכי טוב שיש ולנו נשאר הצער…