לפני נסיעתו לחו”ל • הרבי מויז’ניץ: “אנו נדרשים לגייס 28 מיליון דולר”

לקראת נסיעתו ביום רביעי הקרוב לארצות הברית לטובת הקמת 'בית ויז'ניץ' - בית המדרש הגדול והמרכז העולמי של החסידות בבני ברק, נשא הרבי דברים בפני החסידים, שיתף אותם בתכניות העתידיות - וביקש את המשך עזרתם, לצד תפילות ותחנונים כי אכן יזכו לברך על המוגמר • "הסכום שנדרש לנו להשלמת המלאכה עומד על ל"ו מיליון דולר"
יוסף גרינבוים
י"א חשון התשע"ז / 12.11.2016 19:56

לקראת נסיעתו הצפויה של האדמו”ר מויז’ניץ לארה”ב, ביום רביעי הקרוב, לטובת הקמת ‘בית ויז’ניץ’ – בית המדרש הגדול והמרכז העולמי של החסידות בקריית ויז’ניץ בבני ברק, נשא הרבי דברים בפני החסידים, שיתף אותם בתכניות העתידיות – וביקש את המשך עזרתם.

האדמו”ר אמר, בין השאר, כי לאחר פסיקת גורמי הלכה כי ניתן לפרק את בית המדרש הנוכחי, החליט להורות על ביצוע המלאכה בעת שהותו בחו”ל – ובהתאם להשלמת בניית היכל התפילה הזמני, במתחם היכל הטישים.

בדבריו התעכב האדמו”ר על בקשתו במעמד הנחת אבן הפינה מכל אחד מהחסידים להיות שותף יסוד במגבית למען הקמת בית המדרש בסכום של 5000 שקלים –  כי נקב בסכום הזה משום שהוא שווה לכל נפש, אבל ברור הוא כי אין הסכום מכסה את עלויות הבנייה.

האדמו”ר הודה לחסידים על הירתמותם לעמוד לימינו עד כה, וביקש את המשך עזרתם, לצד תפילות ותחנונים כי אכן יזכו לברך בקרוב על המוגמר.

“הסכום שנדרש לנו להשלמת המלאכה מהשלב הנוכחי בו אנו אוחזים”, אמר האדמו”ר, “עומד על סך של ל”ו (36) מיליון דולר. אנו נדרשים לגייס כמספר כ”ח (28) מיליון דולר ויהי רצון וחפץ ה’ בידינו יצליח”.

מיד עם סיום דברי האדמו”ר נרתמו עסקני החסידות, בתכנית מיוחדת של גיוס חלק מהסכום – עד שובו של האדמו”ר ממסעו בחו”ל.

האדמו”ר ישוב ארצה בט”ו כסלו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות