יחימוביץ על ‘יום המעשים הטובים’: קשקוש יח”צני תפל וראוותני

מיזם 'יום מעשים טובים' של בעלת בנק הפועלים שרי אריסון העלה את חמתה של ח"כ שלי יחימוביץ: "אין לאריסון כל סמכות להטיף לנו כיצד להתנהג, לא אינטלקטואלית, לא רוחנית, ולא מנהיגותית, יש לה פשוט הרבה מאד מאד כסף"
אליעזר היון
ה' אדר ב' התשע"ו / 15.03.2016 18:57

יום המעשים הטובים? יום של קשקוש יח”צני, כך מגדירה חברת הכנסת שלי יחימוביץ מהמחנה הציוני את המיזם של בעלת השליטה בבנק הפועלים, שרי אריסון.

‘יום המעשים הטובים’, כפי שמוגדר באתר הבית של הפרוייקט, ‘הוא יום גלובאלי המאחד יותר מ-70 מדינות לעשייה למען הזולת והסביבה, ומאפשר לכל אחד ואחת לעשות טוב בדרך שלו’. המיזם ממומש בחסות הקרן המשפחתית של תד אריסון.

גם בכנסת ציינו את היום המיוחד ובכך העלו את חמתה של יחימוביץ: “הכנסת, כן הכנסת, אימצה את הקשקוש היחצ”ני הזה אל חיקה”, כתבה יחימוביץ בפוסט שזכה לאלפי שיתופים.

“חשבתי לתומי שחברי הכנסת מקבלים משכורת בשביל לעשות, כל השנה, מעשים טובים וצודקים למען הציבור ששלח אותם. כעת נודע לי שאני זקוקה לשם כך להנחייתה הרוחנית של אריסון”, כתבה יחימוביץ’ בסרקזם.

אין לה כל סמכות להטיף

יחימוביץ, שכינתה את המיזם “ראוותני ותפל”, תקפה את היח”צנות המתלווה ליום הזה: “חשוב מאוד שמנהיגי הציבור יתנו דוגמא אישית ביום זה לכל עם ישראל. אכן חשוב מאוד. אבל הפוך, גוטה, הפוך. לא להחדיר את היחצ”נות הבוטה הזו של בעלת הון אל לב בית המחוקקים שהוא של הציבור כולו, כן לשרת את בני האדם הרגילים”, היא כתבה.

בראיון לערוץ 10 אמרה יחימוביץ: “אין לאריסון כל סמכות להטיף לנו כיצד להתנהג, לא אינטלקטואלית, רוחנית, מנהיגותית, היא לא נבחרה בידי אף אחד. יש לה פשוט הרבה מאד מאד כסף. האמת צריכה להיאמר: ככל שאתם בצרות גדולות יותר, כך שרי אריסון מתעשרת יותר. בקיצור, אתם האריסים של בעלת האחוזה.

“גם אני רוצה להמליץ לשרי אריסון ולבנק שבשליטתה על מעשה טוב, ביום המעשים הטובים: להפחית טיפה את העמלות, ולהתחיל לשלם לנו ריבית על הפיקדונות. ואם היא רוצה מחווה יותר ראוותנית, היא גם יכולה להודיע שלמרות שאין מס ירושה בארץ, היא תעשה כמו וורן באפט וביל גייטס ותוריש את רוב הונה לציבור”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שירי
    15/03/2016 19:15
    יחיאל
  1. בדיחה לאור יום
    בלילה גונבים ביום מחפים.
    תבדקו ממה היא חיה
    משחיטת חייבים בריביות מעולם אחר.

  2. יחמוביץ הקמצנית והשחצנית בעלת אגו נפוך ואנוכי
    16/03/2016 00:24
    אלמונית
  3. ממש חוצפנית היחמוביץ הזאת. מה יש חורה לה שיש יהודים טובים שרוצים לעזור. אחד לשני. אז שתתפוצץ באיזה גיטו יחד עים כל האשכנזים שלה עוכרי ישראל. אנשי סדום ועמורה שהיא מבינהם