הגר”ר אלבז פרץ בבכי: “דם ישראל נשפך כנהר” • צפו: וידיאו ותמונות

בשל גל הטרור נערכה בערב ראש חודש אדר א’ עצרת תפילה והתעוררות על ידי ‘ישיבת מרן’ סמוך לציונו של הגר”ע יוסף זצ”ל. בתפילה השתתפו אברכי הכולל של ‘ישיבת מרן’, שערכו את התפילה לרגל סיום לימוד מסכת מקואות אותה למדו בכולל בחודשים האחרונים. במעמד נשאו דברים הגאון רבי ראובן אלבז, ראש ישיבת אור החיים וחבר מועצת
א' אדר א' התשע"ו / 10.02.2016 20:29

בשל גל הטרור נערכה בערב ראש חודש אדר א’ עצרת תפילה והתעוררות על ידי ‘ישיבת מרן’ סמוך לציונו של הגר”ע יוסף זצ”ל.

בתפילה השתתפו אברכי הכולל של ‘ישיבת מרן’, שערכו את התפילה לרגל סיום לימוד מסכת מקואות אותה למדו בכולל בחודשים האחרונים. במעמד נשאו דברים הגאון רבי ראובן אלבז, ראש ישיבת אור החיים וחבר מועצת חכמי התורה, והגאון רבי מרדכי טולדאנו, ראש ישיבת משכן משה ואב”ד ירושלים.

בתחילה אמרו הרבנים יחד עם המתפללים את הסליחות כפי שנהוג לומר מידי ערב ראש חודש.

אחר כך נשא הגר”ר אלבז דברים ופרץ בבכי מר נוכח האסונות והפיגועים הקשים. “אנחנו נמצאים כאן על ציונו של כבוד מרן מורנו ורבנו ועטרת ראשינו מרן זצוק”ל שמסר את נפשו על כלל ישראל, ודאי הוא עומד עכשיו וזועק לפני בורא עולם על יתומים, על אלמנות, על חולים, על פגועים, על כל מיני יסורים שעוברים עם ישראל, ממש כל יום תשפוך דמי כנהר.

“כל אחד מאיתנו, זה הזמן בערב ראש חודש של אדר המאודר, כולנו נתעורר לקבל על עצמינו קבלות להיכנס לאדר בשמחה ואין שמחה כשמחת התורה”.

בדבריו, קרא הגר”ר אלבז על כל אחד להרבות בלימוד התורה כי היא היחידה שיכולה להציל אותנו מכל הצרות. “כל אחד לא יאבד את הקביעות שלו לתורה, התורה היא החומה, היא המגן היא השומרת עלינו, אין דבר אחר שיכול לשמור יותר מהתורה הקדושה וזה הזמן חודש אדר לקבל קבלות של חיזוק בלימוד התורה”.

בסיום ערכו הרבנים תפילה מיוחדת לרפואת אשת נשיא מועצת חכמי התורה, חכם שלום כהן, שאינה חשה בטוב. “כולנו נתפלל לרפואתה של הרבנית יעל בת מזל שמרן יעמוד בתפילה בשמיים על מרן ראש הישיבה ואשתו הרבנית שתחיה שיזכו להמשיך להאיר את העולם”, זעק הגר”מ טולדאנו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות