דיווח: ישראל חיסלה באיראן קצין משמרות המהפכה שתכנן פיגוע בברלין

'איראן אינטרנשיונל', המזוהה עם האופוזיציה למשטר האיראני, דיווח שישראל חיסלה בתוך איראן קצין במשמרות המהפכה, שהיה מעורב בתיכנון פגיעה ביהודים בברלין
חרדים 10
כ"ב ניסן התשפ"ד / 29.04.2024 22:31

פוריה זראאתי, כתב ‘איראן אינטרנשיונל’, ערוץ המזוהה עם האופוזיציה למשטר האיראני, דיווח היום (שני) כי ישראל חיסלה בתוך איראן קצין במשמרות המהפכה שהיה מעורב בניסיון פיגוע נגד יהודים בברלין שבגרמניה.

לפי הדיווח, החיסול בוצע בירי של “מספר כדורים”.

ב’איראן אינטרנשיונל’ לא הוסיפו פרטים נוספים על החיסול ולא על המיקום בו האירוע התרחש.

ניסיון הפיגוע המדובר התרחש בדצמבר האחרון וסוכל בפעילות משותפת של המוסד והשב”כ יחד עם גופי האכיפה בדנמרק ובו נעצרו שבעה פעילי טרור המזוהים עם חמאס. על פי הדיווחים באירופה, 3 מהחשודים נעצרו בברלין, שלושה בדנמרק ואחד בהולנד.

על פי דיווחים בגרמניה, החשודים שנעצרו בברלין הם שני לבנונים ומצרי אחד. המשטרה המקומית פשטה על מחסן נשק שבו תכננו החשודים להשתמש כדי לבצע פיגועים במוסדות יהודים בעיר.

הנשק נאסף במהלך חודש אוקטובר אחרי הטבח של השבת השחורה.

בהודעה שפרסם משרד ראש הממשלה בשם במוסד והשב”כ לאחר הסיכול המוצלח – נכתב: “חמאס חותר להרחבת יכולותיו המבצעיות ברחבי העולם ובאירופה בפרט. אנו מחזקים את שותפינו בגופי המודיעין והביטחון בדנמרק על הסיכול המוצלח שהגיע לשיאו היום עם מימוש המעצרים והחשיפה הרחבה של תשתיות חמאס על אדמת אירופה, ורואים חשיבות רבה בקידום הליך משפטי למול המעורבים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות