דיווח: מכשיר ריגול ישראלי נחשף בלבנון ופוצץ על ידי בולדוזר

ערוץ אל מנאר של החיזבאללה חושף כי מכשיר ריגול ישראלי פוצץ היום באזור מרג' עיון שבדרום לבנון • דובר צה"ל: "איננו מגיבים לפרסומים זרים" • על פי "אל-מיאדין" הלבנוני, מאז 2009 נעצרו מאה חשודים בריגול לטובת ישראל
דוד ליבוביץ
י"ט כסלו התשע"ו / 01.12.2015 19:14

זמן קצר לאחר הודעתו של ראש הממשלה כי ישראל פועלת בסוריה ולבנון, דיווח היום [ג] ערוץ אל מנאר של החיזבאללה כי מכשיר ריגול ישראלי נחשף היום באזור מרג’ עיון שבדרום לבנון.

מדובר צה”ל נמסר כי הם אינם מתייחסים לדיווחים מסוג זה המגיעים מכלי תקשורת זרים.

על פי הדיווחים המכשיר התפוצץ בשעה שבולדוזר עסק בעבודות תשתית בצומת בורג’ אלמולכ – אל-בורג’, במישור מרג’ עיון – כמה קילומטרים ממטולה. כתוצאה מהפיצוץ היזום, שבוצע כך על פי הדיווח באמצעות שני מטעני חבלה קטנים שהוטמנו במכשיר ההאזנה, שני פועלים שהיו בכלי הרכב נפצעו באורח קל.

זו אינה הפעם הראשונה בהם מתקבלים דיווחים על מכשירי ריגול ישראלים. לפני כחודשיים דווח על מכשיר ריגול ישראלי נוסף שנחשף בשטח לבנון. על פי הדיווח, מדובר במצלמה נייחת שהוסוותה בתוך עצם דמוי סלע, שאליו היו מחוברים מצד אחד כבלי חשמל ומצד שני – סוללות.

ערוץ “אל-מיאדין” הלבנוני טען, כי מאז 2009 עצרו כוחות הביטחון מאה חשודים בריגול לטובת ישראל, בהם אנשי צבא ופקידים בתחום התקשורת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות