בנט: “יריתי לביבי כדור בין העיניים”. נתניהו נזף: “דבריך אינם ראויים”

שר החינוך אמר בישיבה סגורה עם פעילים כי נתניהו חזר בו מדבריו על "מהלך חד צדדי" לאחר ש"יריתי לו כדור בין העיניים" • נתניהו כעס ואמר לבנט: "הדברים שיוחסו לך אינם ראויים, וגם סותרים באופן מוחלט את העובדות" • אנשי בנט: "דימוי לא מוצלח לרעיון מסוכן"
נחמן גור
י"א כסלו התשע"ו / 23.11.2015 14:00

קרב מילולי נוסף בין ראש הממשלה ליו”ר הבית היהודי: שר החינוך נפתלי בנט אמר בישיבה סגורה של מפלגת ‘הבית היהודי’, כי “ביבי דיבר בחוץ לארץ על מהלך חד צדדי וחזר בו רק אחרי שיריתי לו כדור בין העיניים”.

ראש הממשלה לא עבר על הדברים בשתיקה, ואמר היום (שני) לבנט: “הדברים שיוחסו לך אינם ראויים וגם סותרים באופן מוחלט את העובדות”.

השר אורי אריאל, שנכח בפגישה בה שוחח בנט עם הפעילים, פנה מיד  לבנט ואמר לו: “שים לב למה שאתה אומר” – ובנט השיב: “אל תבינו לא נכון, זו מטאפורה, וכמובן, אם תדליפו מכאן לא יהיו יותר פגישות כאלה…”

הבוקר התראיין שר החינוך לגלי צה”ל – שם נחשפה ההתבטאות שלו מהפגישה  – ואמר: “אני אחראי על ביטחון ישראל ואני לא אגיב לשיחות פרטיות, לא תהיה נסיגה חד צדדית כל עוד אני בממשלה”.

בסביבת בנט אמרו: “אין ספק שמדובר בדימוי לא מוצלח לרעיון מסוכן. בנט ימשיך להילחם ברעיון הנסיגה החד-צדדית”.

דבריו של בנט התקבלו בגיחוך בקרב גורמים בכירים בליכוד שאמרו : “האיש בנט הוא בעל דמיון מפותח מאוד, אך לצערנו הוא סובל ממקרה חמור של טשטוש בין עולם הדמיון והמציאות. מה שהתחיל בלקיחת קרדיט על מהלכים שמוביל ראש הממשלה, התפתח לכדי חוסר מודעות עצמי מוחלט למקומו ולמעמדו של שר החינוך בהליכי קבלת ההחלטות”.

תגיות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות