משאית הובילה בשר ללא קירור, עם מדבקות ‘כשרות’ מכספות

היחידה לאכיפת הונאה בכשרות: נתפסה משאית יצרן אשר הובילה בשר ודגים ללא קירור • "נתפסו גם מדבקות והולוגרמות הנמצאות אך ורק אצל משגיחי הכשרות ושמורות בכספות"
שי וייספיש
א' תמוז התשע"ה / 18.06.2015 13:12

היחידה לאכיפת הונאה בכשרות מחוז דרום של הרבנות הראשית לישראל, בשיתוף פעולה יחידת הפיצו”ח של משרד החקלאות, תפסה היום (חמישי) משאית של יצרן, אשר הובילה בשר ודגים בדרך לים המלח, ללא עמידה בתקנים וללא תנאים ראויים.

המשאית הובילה את הבשר והדגים ללא קירור.

כמו כן נתפסו מדבקות והולוגרמות – מדבקות כשרות המבדילות בין הכשרות הרגילה לבין כשרות המהדרין – הנמצאות אך ורק אצל משגיחי הכשרות ושמורות מאוד בכספות.

עתה מנסה היחידה לאכיפה להבין מאיפה הגיעו המדבקות ליצרן.

עבירה חמורה זו מטעה את הציבור, שכן לא ידוע כעת מהי הכשרות הראויה והאם, בכלל, יש כשרות על המוצרים.

מדבקות כשרות

רפי יוחאי, ראש היחידה לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות: “במהלך הפעילות שנערכה התגלתה, למעשה, שוב החשיבות של שיתוף הפעולה בין יחידות השדה של משרד החקלאות ושל מחלקת הונאה בכשרות בתוך אגף הכשרות הארצי של הרבנות הראשית לישראל.

“בהיבט הזה כאשר אדם ההולך בדרך לא ישרה, הסטייה וההכשלה היא רוחבית. היצרן מסוגל גם לרמות בתחום הכשרות וגם לרמות בתחום הבריאות כאחד, וכל זה על מנת להשיג רווחים גבוהים יותר, תוך זילזול והכשלת הציבור.

“היחידה פועלת במלוא המרץ על מנת לאתר מידע נוסף בנושא זיופים ורמאות, ומבצעת מידי יום ביקורות ופשיטות בכל רחבי הארץ, בשיתוף מלא עם כל יחידות משרדי הממשלה הרלוונטיים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות