אחיו של יו”ר כולנו משה כחלון, חשוד בפרשיית שחיתות

כחלון משמש כבכיר במטה הבחירות של מפלגת 'כולנו' והחשדות נגדו מיוחסים לימים בהם שימש כיו"ר ועדת התכנון והבנייה בעיריית ירושלים • המשטרה בודקת את מקור ההדלפה • כחלון: מעולם לא נחקרתי כחשוד
אליעזר היון
ב' שבט התשע"ה / 22.01.2015 19:37

קובי כחלון, אחיו של יו”ר מפלגת כולנו משה כחלון, חשוד בעבירות של מרמה והפרת אמונים במסגרת תפקידו כיושב ראש ועדת התכנון והבנייה של עיריית ירושלים, כך נחשף היום [ה] בחדשות 2. כיום משמש כחלון כבכיר במטה הבחירות של מפלגת כולנו.

החשדות נגד כחלון נחקרות מזה שנתיים, אלא שרק כעת הודלפו לקובי כחלון.

על פי הדיווח המידע הודלף לו לכאורה לאחר שאיש העסקים יאיר ביטון, הבעלים של חברת הנדל”ן הבורסאית ב. יאיר, טלפן אליו ואמר לו: “מתנהלת נגדך חקירה סמויה, אני מכיר עורכת דין בכירה שתוכל לסייע לך”.

בעצתו של ראש העיר ניר ברקת פנה כחלון למשטרה וסיפר להם כי דבר החקירה נגדו הודלף לו.

במשטרה חושדים כי אחד הקצינים הבכירים – החשוד בפרשה המתנהל סביב עורך הדין רונאל פישר – נפגש עם כחלון והדליף לו את דבר החקירה, מבלי לדווח על כך לממונים עליו.

פרקליטו של הקצין החשוד, עורך הדין עופר ברטל מסר בתגובה: “למזלו לפחות שני קציני משטרה עדים לכך שמיד כאשר נודע לו על כך, הוא מסר את הדברים למפקדו והאחרון הורה לו להמשיך בחקירה כרגיל מבלי להתייחס לכך. מעבר לכך, מא כחלון ידע על החקירה שבועות קודם ל’הדלפה’ כיוון שנחקרו רבים בעיריית ירושלים. אם לא די בכך, ‘ההדלפה’ באה לעולם לאחר שמר כחלון כבר הוזמן לחקירה במשרדי להב”.

כחלון עצמו מסר לחדשות 2: “מעולם לא נחקרתי כחשוד. נקראתי למסור עדות ואין נגדי חקירה. אתה משבש חקירה אחרת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות