רזי ברקאי: סגירת גל”צ – נקמה של גנץ כי מרגיש שכיסחו לו את הצורה

השדרן הבכיר התייחס להחלטתו של השר בני גנץ לקדם את סגירת 'גלי צה"ל': "יש כאן איזו תחושה שהגיע זמנה של נקמה. אני חושב שזה צעד אומלל מבחינתו שלא מוסיף לו שום נקודות"
חרדים 10
י"א שבט התשפ"א / 24.01.2021 11:45

רזי ברקאי, השדרן הבכיר של ‘גלי צה”ל’ טען הבוקר (ראשון), בראיון לתכנית ‘קלמן ליברמן’ ברשת ב’, כי החלטתו של שר הביטחון בני גנץ לקדם את סגירת תחנת הרדיו הצבאית היא “צעד אומלל” וחלק מ”נקמה”.

די להשתחצן, תתחיל לעשות כסף. פשוט תעקוב אחרי ההצעות!

לדברי ברקאי, על אף החלטות דומות בשנים עברו, הפעם זה אחרת:  “אני חושב שזה רציני. כמובן זה לא עניין של מחר בבוקר, תלוי מי יהיה שר הביטחון הבא”.

“בסך הכל בני גנץ מחזיק בדעה שהחזיקו גם אהוד ברק כשהיה שר ביטחון וגם גדי אייזנקוט וגם גבי אשכנזי. היחיד אגב שהגן עלינו בשעתו היה בוגי יעלון שחשב שגל”צ חשובה. אני חושש מאוד שהפעם, בגלל הרבה הרבה סיבות, המצב הוא פחות טוב. אנחנו נלחם”.

לדבריו, “בני גנץ מחזיק בדעה הזאת לא רק עכשיו, הוא מחזיק בדעה הזאת שנים ארוכות. אני חושש שבני גנץ יותר בקטע של גל”צ בשנתיים האחרונות. הוא מרגיש שהתחנה הזאת אמורה הייתה אולי להגן עליו, לסוכך עליו. הוא לא מקבל את ההגנה הדרושה והוא בסך הכל מיישם בעקבות לחץ של אביב כוכבי. אביב כוכבי כבר הרבה זמן רוצה לסגור אותנו. הוא מיישם את מה שאביב כוכבי המליץ בפניו”.

ברקאי הוסיף וטען, כי סגירת גל”צ בידי גנץ היא חלק מנקמה בתחנת הרדיו הצבאית. “זה חלק מזה שגל”צ בשנתיים האחרונות, חלקים בגל”צ, בני גנץ מרגיש שפשוט כסחו לו את הצורה. לא רק לו, לכחול לבן בכלל. יש כאן איזו תחושה שהגיע זמנה של נקמה. אני חושב שזה צעד אומלל מבחינתו שלא מוסיף לו שום נקודות”.

לשאלת קלמן ליבסקינד מדוע במדינה דמוקרטית צריך שתהיה תחנת רדיו צבאית – השיב: “אני לא יודע להסביר לעצמי למה מדינה דמוקרטית צריכה שידור ציבורי. היא צריכה. זאת לא תחנת שידור צבאית. זה נכון שהיא תחת פיקוד מערכת הביטחון, אבל היא מזמן משהו אחר. כמו שיש דברים בלתי קשורים ללחימה שצה”ל מטפח, גם העניין הזה כל עוד שזה לא עולה אגורה למשלם המיסים הישראלי”.

ומה יהיה בפועל?

“אני מאמין שיהיה מאבק גדול. הרבה תלוי ב-23 במרץ, מי יהיה שר הביטחון. אני חושב שהרבה תלוי בעמיתים שלנו שבינתיים שותקים כי הם חושבים שזה לא יגיע אליהם, עד כמה העמיתים שלנו יתנו לנו גיבוי. עד כמה נקבל גיבוי מהכנסת החדשה. אני לא חושב שהפור נפל, אני חושב שזה עוד מאבק בשורה של המון המון מאבקים שגל”צ מקיימת כל שנותיה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איש קטן הוא רזי ברקאי
    24/01/2021 14:09
    שאול א.
  1. מבחינתו, כל פעולה שנעשית בניגוד לאינטרס האישי שלו, אינו לגיטימי ולבטח נובע משיקול פסול.
    המחשבה שאת גלי צה”ל היה צריך לסגור מזמן, אינה עוברת בראשו.