אביר קארה התקוטט עם שירלי פינטו: “מפלגה של מטומטמים״

סגן השר: "חובת הנגשה זה קומוניזם" • ח"כ שירלי פינטו תקפה אותו בזעם: "פגיעה ב-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלות היא בריונות" • קארה נטש את קבוצת הווטסאפ של 'ימינה' אחרי שכתב: ״מפלגה של מטומטמים״ - וחזר • בהמשך השניים, יחד עם יתר חברי הסיעה, הובהלו אל לשכתו של בנט
אריה ריבקינד
כ"א חשון התשפ"ב / 27.10.2021 18:04

סגן השר אביר קארה מימינה’ וחברת הכנסת שירלי פינטו ממפלגתו התעמתו היום (רביעי) לאחר שקארה אמר: “חובת הנגשה זה קומוניזם”.

העימות החל כאשר קארה הביע התנגדות לסעיפים בהצעת חוק חדשה שיזמה הממשלה, המאפשרים לנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, להטיל עיצומים כספיים על עסק שלא יעמוד בהוראות הנגשה לעסקים.

בדיון של ועדת העבודה בכנסת, אמר קארה: “אני בן לאמא נכת פוליו. גדלתי בבית של נכים ואני חי את הרעיון הזה יום יום. אבל כבעל עסק אם אתה לא מנגיש – אתה מפסיד לקוחות וזה עניין שלך, אבל אם אתה מקבל קנס – זה הבית שלך ואתה הולך לסגור את העסק. הדבר הזה לוקח אותנו במקום למקום חיובי – למקום שלילי. צריך להוריד את חובת ההנגשה מהמגזר הפרטי באופן גורף”.

פינטו הגיבה לו  בטוויטר בחריפות: “אביר, איך אתה מסוגל להישיר מבט לי ול-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלויות ולטעון שחובת ההנגשה היא קומוניזם? פגיעה ב-1.8 מיליון אנשים עם מוגבלות היא בריונות. צרכי העסקים הפרטיים (הלגיטימיים) לא סותרים את הנחיצות להנגשה עבור אנשים עם מוגבלות. האמירה שלך טובלת בפופוליזם זול”.

העימות בין השניים גלש גם למסדרונות הכנסת.

יו”ר הקואליציה, ח”כ עידית סילמן, מיהרה לקרוא לשני הלוחמים להגיע לחדרה, במטרה לגשר בין השניים – שיצאו מחדרה ‘חמוצים’.

בינתיים סגן השר עזב את קבוצת הווטסאפ של ‘ימינה’, אחרי שכתב: ״מפלגה של מטומטמים״ – ואחר כך חזרה לקבוצה.

בהמשך הובהלו השניים, יחד עם יתר חברי הסיעה המצומקת, אל לשכתו של נפתלי בנט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות