‘ראיתי מוות בעיניים’: נהג אוטובוס ערבי הותקף במודיעין עילית • צפו

חמישה אנשים הסתערו על הנהג יעקוב אדעיס, תושב מזרח ירושלים - והיכו אותו • "כל מי שהיה באוטובוס לא התערב. נהגים אחרים באו לראות מה המהומה וראו אותם מרביצים לי מכות. בזכות ההתערבות שלהם זה נעצר"
חרדים 10
כ' תמוז התשפ"א / 30.06.2021 13:46

שוב אלימות נגד נהגי אוטובוסים: יעקוב אדעיס, נהג אוטובוס תושב מזרח ירושלים, הותקף ונפצע אמש (שלישי) בעיר החרדית מודיעין עילית.

איך הוא עשה תואר יוקרתי מהספה בבית ועוד עם מלגות? הסוד בפנים

למנוע את הסכנה: למה כולם חייבים לחסן את הילדים בני ה-12 ומעלה

על פי עדות הנהג, חמישה אנשים עלו לאוטובוס ותקפו אותו, בין השאר באבנים.

הוא פונה לקבלת טיפול רפואי. האוטובוס עצמו ניזוק.

בשיחה עם ‘כאן חדשות’ שיחזר הנהג את האירועים: “התחלתי את המשמרת כרגיל. פתאום כשעצרתי באחת התחנות מישהו נעמד ליד הדלת וסירב שאסגור אותה. הוא תקע את הדלת כדי שלא אצליח לסגור. לאחר מכן, הגיע חבר שלו והם התחילו להרביץ לי. פתאום ראיתי שחמישה בני אדם מתנפלים עליי.

“ניסיתי להוציא את הגז המדמיע שיש לי כדי להגן את עצמי, אבל לא מצאתי אותו. כל מי שהיה באוטובוס יצא ולא התערב. נהגים אחרים באו לראות מה המהומה וראו אותם מרביצים לי מכות. בזכות ההתערבות שלהם זה נעצר.

“הם נתנו לי מכות בראש ובכל הגוף. מישהו הסתער עליי מאחור וחנק אותי, והשאר התחילו לתת לי מכות. ראיתי את המוות בעיניים. אני לא חוזר לעבודה בזמן הקרוב ולשם אני לא אחזור אף פעם. אולי אחזור להיות נהג באזור ירושלים, לא שם”.

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מסר בתגובה: “רק הכרה בנהגי האוטובוסים כעובדי ציבור תוכל לשמור על חייהם ועל חיי הנוסעים, ותגרום לכך שתוקפי נהגים ישבו מאחורי סורג ובריח ועל רשויות החוק לפעול בהתאם. חייבים לעצור לאלתר את כדור השלג הזה בו תוקפים נהגים השכם וערב. חייבים לעצור את הטרור נגד הנהגים לפני שנהג ירצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות