מה שמשה פייגלין חושף על ההסכם עם נתניהו – יאכזב מאד את ליברמן

יו”ר ישראל ביתנו הציע היום מעל בימת הכנסת למשה פייגלין "למסגר את ההסכם עם חתימת נתניהו ולהוציא את הנייר למכירה ב-eBay" • אלא שהערב חושף יו"ר זהות: "נתניהו לא היה חייב לי דבר אחרי מועד ג'"
אריה ריבקינד
כ"ד אייר התש"פ / 17.05.2020 21:05

ח”כ אביגדור ליברמן עקץ היום (ראשון) מעל דוכן הכנסת את כל ‘נפגעי נתניהו’  – והזכיר את ההסכם שלא קוים עם הח”כ לשעבר משה פייגלין.

“יש לנו ראש ממשלה שמפזר שיקים ללא כיסוי”, אמר יו”ר ישראל ביתנו. “זוכרים את מסיבת העיתונאים באוגוסט 2019? ראש הממשלה דיבר בפאתוס על כלכלה ליברלית, ייבוא קנאביס וחתם הסכם עם השר הכלכלי המיועד משה פייגלין. פייגלין, אני מציע לך למסגר את ההסכם הזה עם חתימת נתניהו ולהוציא את הנייר למכירה ב-eBay. יהיו הרבה קונים לחתימת מקור של נתניהו. זה הדבר היחיד שאתה יכול להרוויח מנתניהו”.

אלא שהערב מבהיר פייגלין  את התמונה האמיתית.

צפו: ליברמן לגלג על נתניהו ש”מפזר שיקים ללא כיסוי” – וחטף מליצמן

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו חשף יו”ר ‘זהות’: “יש נקודה מסוימת שהגיע הזמן להבהיר, כי יש כמה שאולי לא הבינו – ההסכם שלי עם נתניהו היה תקף רק למועד ב’, וכידוע, לא עלה בידו להרכיב ממשלה.

“לפני מועד ג’ הוא זימן אותי והציע לי בהגינות להמשיך בהסכם. אני, מסיבותיי, סירבתי. נתניהו לא ‘עבד עליי’, כי לא היה חייב לי דבר אחרי מועד ג’. זהו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות