“רבים הספידו שנים את עידן נתניהו, אני עדיין כאן אבל חלקם כבר לא”

נתניהו ערך מסיבת עיתונאים מאולתרת לפני ישיבת הממשלה הראשונה ולגלג על מספידיו • התייחס למשפטו: "לא חושב שתישאר אבן על אבן מההאשמות המופרכות הללו. בדיחה, אבל אהיה שם" • על מינויי השרים בליכוד: "גדעון סער מוכשר, אך קבעתי כלל – תעדוף של השרים המכהנים"
חרדים 10
כ"ג אייר התש"פ / 17.05.2020 19:29

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים הערב (ראשון), לאחר השבעת הממשלה ה-35, מסיבת עיתונאים מאולתרת – ושיגר מסר ליריביו.

“לו רק הייתי יכול לספור את כל אלה שהספידו את ‘עידן נתניהו’ במשך השנים – אני עדיין כאן, אבל חלקם כבר לא”, אמר ראש הממשלה רגי לפני ישיבת הממשלה הראשונה של ממשלתו החמישית.

נתניהו התייחס גם למאבק בקורונה והזהיר מפני גל שני של תחלואה: “אני מבין שיש פורקן גדול, שיש רצון להרגיש שזה נגמר, אבל זה לא – הקורונה לא נגמרה עדיין”.

על האיום האיראני – אמר: “כל עוד אני ראש ממשלה לא יהיה לאיראן נשק גרעיני”.

בשיחה עם ‘כאן חדשות’, התייחס ראש הממשלה גם למשפטו ואמר כי הוא יתייצב בבית המשפט: “אעשה מה שהדין מחייב. לא חושב שתישאר אבן על אבן מההאשמות המופרכות הללו. בדיחה, אבל אהיה שם במידת הצורך כמידת הדין”.

על המינויים בליכוד אמר ראש הממשלה: “גדעון סער מוכשר, אך קבעתי כלל – תעדוף של שרים מכהנים”.

 

בפתח ישיבת הממשלה הראשונה אמר נתניהו: “נצטרך להיערך לגל שני של הקורונה. זו המשימה הראשונה של הממשלה. המשימה השנייה היא להיערך לסיוע הכלכלי בעקבות הקורונה, על מנת להבטיח תקווה ופרנסה, להניע את גלגלי הכלכלה. גם אם לא נוכל לחזור מיד לפעילות הכלכלית שהייתה קודם. הנקודה השלישית היא איראן. היא מנסה להגיע לנשק גרעיני ולהתבסס בסוריה. דנים בכך כל העת. נקודה רביעית היא ביה”ד הבינלאומי בהאג, זה מדאיג אותנו מאוד, ונצטרך להיערך לזה אסטרטגית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות