עמית סגל: “לו היו יודעים שאני ימני לא היו מקבלים אותי לתקשורת”

עמית סגל, הפרשן הפוליטי הבכיר של חדשות 12, התייחס בראיון לפיצוץ המו"מ בין נתניהו לגנץ - והגיב גם על מתקפה נגדו מצד אישי שמאל, שטענו כי אינו ראוי לשמש ככתב פוליטי
חרדים 10
כ"ו ניסן התש"פ / 20.04.2020 12:20

אחר הדיווחים על פיצוץ הפגישה בין נתניהו לגנץ הבוקר (שני) שוחח עמית סגל עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM והעריך כי למרות הכל בסופו של דבר תקום ממשלת אחדות.

לדבריו המחלוקת שנותרה היא על דמותו של חבר הכנסת השני בועדה לבחירת שופטים כשצד אחד מבקש שיכתב בפירוש כי מדובר בח”כ צבי האוזר בעוד הצד השני מבקש שיכתב בהסכם כי זה יהיה חבר כנסת שיוסכם על ידי הצדדים.

בהמשך השיחה התייחס סגל למתקפה נגדו על ידי ד”ר קרניאל ועל ידי יוסי עבאדי שטענו כי אינו יכול להמשיך לשמש ככתב פוליטי משום שהוא מביע את דעתו. סגל התייחס גם לאמירה של עבאדי על כך שקיבל את סגל לגלי צה”ל.

לשיחה הצטרף עורך הדין יוסי עבאדי שהגיב לביקורת שמתח נגד סגל בחשבון הטוויטר שלו, כאשר פרסם: “עמית, קבלתי אותך לגל”צ אף שהיית עיתונאי עם דעה כי אני חסיד של פלורליזם. לכן גם ייצגתי בפומבי את ערוץ 20. לאכזבתי הפכת לדובר עם דעה. אני צופה בך כדי לדעת מה נתניהו רוצה להדליף. אין לך ערך מוסף מעבר לכך”.

סגל תקף את יוסי בתגובה, וטען בפניו: “לא יכולת לדעת את הדעה שלי, אבל ניחשת, והעובדה שהיית אחראי על קבלת חיילים מעוררת בי חלחלה רטרואקטיבית”.

הוא הוסיף: “תיקון קל: לא ייצגת את ערוץ 20 בשם הפלורליזם אלא עבור בצע כסף. אתה חתום על מכתב מחפיר שבו הצעת – והצלחת – לסתום את הפה לתכניות ביקורתיות על פוליטיקאים כולל זו שלי ושל נדב פרי כדי להקים ערוץ שיהיה ״מייצג נאמן״ של הפוליטיקאים. קרנף”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה לא העניין אם אתה ימני גם אני ימני יותר ממך אבל אתה בנאדם מגוייס ומגמתי
    20/04/2020 16:02
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שור הסף של נתניהו. אני רואה אותך יושב באולפן וכולם מדברים על כל נושא שבעולם, החל מהקורנה וכל בחור באוזון או על מחוזיקה ואתה שטחי ולא אומר כלום. איך שמדברים על הקיסר שלך אתה קם כמו דוב ותוקף .. אתה צר מחשבה ומקובע רק בנושא הפוליטי ביבי וגנ. …בתור בנאדם דתי הלוואי והיית לומד תורה כמו שאתה שעות על גבי שעות מתעסק באלילים שלך ביבי וגנץ

  2. אבא שלו מחבל יהודי. טרוריסט עם תעודות. לא ידעו שהוא ימני?
    20/04/2020 22:04
    רועי
  3. אביו רצה לפוצץ את הר הבית ולחסל מתפללים מוסלמים. כשזה קורה בבתי כנסת באירופה זה טרור על רקע אנטישמי. המחבלים המוסלמים או הנאו-נצים רואים בזה מצווה. או דרך חיים, בהתאמה. מה אם זה קורה על ידי יהודי?