בכירים במשטרה: הגבלות? לא קיבלנו הנחיות חדשות על בני ברק

למרות הכרזת נתניהו על "הגבלות תנועה לבני ברק וביציאה ממנה", לא התקבלו בשלב זה הנחיות חדשות • מדיניות האכיפה בעיר נשארה זהה למה שהיה בימים האחרונים
חיים טוויל
ח' ניסן התש"פ / 02.04.2020 14:49

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אמש (רביעי) כי יוטלו הגבלות תנועה בכניסה לבני ברק וביציאה ממנה, אבל קצינים בכירים במשטרה אמרו היום בשיחה עם חדשות 12,  כי לא קיבלו הנחיות קונקרטיות וברורות על משמעות ההגבלות החדשות.

לפי אותם קצינים, הם ממשיכים באותה המתכונת של “מחסומים נושמים” בכניסה לעיר ובפעילות אכיפה בתוכה – ובשלב זה לא ידוע על שינוי בהנחיות.

סגן ניצב עופר דרור, מפקד כוח המשימה בבני ברק, אמר: “אנחנו ממשיכים באכיפה על פי הנחיות משרד הבריאות. אנחנו פועלים בנחישות. מי שלא עובד חיוני ומסתובב בחוץ מקבל דוח. מרבית התושבים מצייתים להנחיות. ברגע שנקבל הנחיות חדשות לסגר בבני ברק נפעל לפיהם”.

אמש הגיב ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, על הודעת ראש הממשלה, כי יבוצעו מגבלות חדשות בכניסות וביציאות לעיר בני ברק – ואמר כי ישהה את הגשת העתירה המתוכננת  לבג”ץ, בדרישה שיוטל סגר מיידי על העיר בני ברק ושתיחסם הגישה ממנה אל העיר השכנה.

“אני רואה בחיוב את ההודעה בה ראש הממשלה התייחס באופן מיוחד למתרחש בעיר בני ברק והודיע על צעדים מיוחדים וחסרי תקדים עם צעדים משמעותיים לקראת דרישתנו”, אמר ראש העיר.

“לאור הודעת הממשלה אכנס מחר דיון מיוחד להערכת המצב המשפטי ולבחינת הודעת ראש הממשלה, ונלמד את פרטיה ממשטרת ישראל שאמורה ליישם אותה”.

לדבריו, “ככל שפרטי ההודעה והמציאות בשטח, שתפוקח מקרוב על ידי השיטור והפיקוח העירוני שלנו יעידו, שאכן בפועל המציאות אחרת ולטובה – יתכן ונשהה את הגשת העתירה עד ליום ראשון, בכדי לתת הזדמנות כנה לממשלה ליישם את ההחלטות, שאמנם נעטפו במילים מעודנות אך משמעותן בפועל יכולות להיות דרמטיות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות