בנט: חובה ממשלת חרום, כנסו תחת האלונקה • הנדל: כעת זה כבר צו 8

שר הבטחון קרא הערב 'לכל המפלגות הציוניות' להצטרף לממשלת חירום לאומית בצל משבר הקורונה: "נעביר חוק שיקפיא את כל ההליך הפוליטי למשך 6 חודשים" • גדעון סער: "על מנת להשיב את אמון אזרחי המדינה"
שלמה בן חיים
ט"ז אדר התש"פ / 12.03.2020 20:02

שר הבטחון נפתלי בנט פנה היום מול המצלמות אל חבריו חברי הכנסת: ״אזרחי ישראל, זוהי שעת חירום, ובשעה כזו נדרשת ממשלת חירום לאומית בראשות נתניהו. אחדות עכשיו – רבים אחר כך.

‘אנחנו נעביר חוק שיקפיא את כל ההליך הפוליטי למשך 6 חודשים, ועוד 6 חודשים נוכל כולנו לחזור בדיוק למקום שבו היינו ולהמשיך להתווכח. אף מפלגה לא תאבד מכוחה או מיכולתה לנהל משא ומתן’.

הנגיף לא מבחין בדעות פוליטיות וזה מחייב אותנו לאחדות לאומית רחבה. אני קורא לחבריי במפלגות הציוניות, מימין ומשמאל: היכנסו תחת האלונקה, הצטרפו עכשיו לממשלת חירום לאומית״.

קודם לכן קרא גם ח״כ יועז הנדל מכחול לבן להקים ממשלת אחדות: ”מלכתחילה היה צריך ממשלת אחדות כדי לרפא את החברה הישראלית, ועכשיו זה כבר צו 8″.

קריאה דומה עלתה גם מכוון חבר הכנסת גדעון סער: ”‏הקמתה בהקדם של ממשלת אחדות – ולו לתקופה קצובה – היא צו השעה כדי להתמודד עם משבר הקורונה, שהשלכותיו מוחשיות ומרחיקות לכת. לא פחות מכך הדבר נדרש על מנת להשיב את אמון אזרחי המדינה במערכת הפוליטית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות