“המצב בלתי נסבל”: מטח של 21 רקטות נורה לעוטף עזה; 13 יורטו

מחבלים שיגרו מטח רקטות לעבר יישובי הדרום: מערכת כיפת ברזל יירטה 13 רקטות • אין נפגעים • עיריית אשקלון הורתה על פתיחת המקלטים הציבוריים ברחבי העיר - והודיעה על ביטול הלימודים
חיים טוויל
כ"ח שבט התש"פ / 23.02.2020 18:47

מחבלים מרצועת עזה שיגרו הערב (ראשון) 21 רקטות מרצועת עזה לעבר יישובי עוטף עזה, שדרות ואשקלון.

מערכת כיפת ברזל יירטה 13 מהרקטות. אין נפגעים.

המועצה האזורית אשכול דיווחה על כמה רקטות שהתפוצצו מחוץ ליישובי המועצה. חלק מיירוט של כיפת ברזל אותר בתוך קיבוץ בשער הנגב.

עיריית אשקלון הורתה על פתיחת המקלטים הציבוריים ברחבי העיר.

הרקטות נורו ככל הנראה בתגובה לחיסול שני מחבלים של הג’יהאד האיסלאמי שהגיעו הבוקר לגדר המערכת בדרום הרצועה והניחו מטען חבלה.

נתניהו שר הבטחון והרמטכ”ל התכנסו בקרייה בתל אביב להתייעצות.

שר הקליטה וחבר הקבינט יואב גלנט אמר בגלי צה”ל: “לא משנה אם זה החמאס או הג’יהאד – אם יורים עלינו זה צריך להיענות בחומרה, וכך יהיה”.

שר האנרגיה יובל שטייניץ מהליכוד אמר בכאן 11: “המצב בלתי נסבל, אם המתקפה היום מעידה על כך שעזה, חמאס, הג’יהאד האסלאמי בוחרים בהסלמה במקום בהסדרה, אין לי ספק שיקבלו תגובה חריפה וקשה ביותר. יחד עם זאת צריך להפסיק עם האשליה כאילו יש פתרון קסם”.

בהמשך להערכת מצב שהתקיימה לפני מספר דקות בחמ”ל העירוני, החליט ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, על ביטול הלימודים מחר בכל מוסדות החינוך בעיר, כולל החינוך המיוחד.

“נוכח המתיחות הביטחונית בשעות האחרונות וחוסר הוודאות בו אנו מצויים, החלטתי שלא לקחת סיכון על חיי ילדינו ולבטל את הלימודים בכל מסגרות החינוך באשקלון”, אמר ראש העיר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות