משי זהב: טרוריסטים בוכים על כבוד המת? החזירו את גופות חללי צה”ל

ארגוני הטרור התלוננו היום על פגיעה בכבוד המת של המחבל שנאסף על ידי דחפור - ובזק"א לא שותקים: ""הסתכלו במראת הצביעות ותראו מי מפר אמנות בינלאומיות ומבצע פשעי מלחמה"
חיים טוויל
כ"ט שבט התש"פ / 23.02.2020 22:14

חוליית המחבלים של הג’יהאד האיסלאמי שהגיעה הבוקר (ראשון) לגדר המערכת בדרום הרצועה והניחה את מטען החבלה – חוסלה בירי טיל נ”ט ששוגר לעברה.

כמה דקות לאחר התקרית הגיע למקום דחפור של צה”ל שלקח את גופת המחבל, תוך כדי חילופי אש, ובעוד מחבלי הג’יהאד גוררים מהמקום את הגופה השניה, בטרם הצליח הדחפור לאסוף אותה.

בחודשים האחרונים נאספו למעלה מעשר גופות וכמות דומה של מחבלים שחצו את הגדר – נעצרו. מדובר במדיניות חדשה שמוביל שר הביטחון: “גופה תמורת גופה”.

לאחר פרסום תיעוד הוידאו של הדחפור אוסף את הגופה, התלוננו ארגוני הטרור על פגיעה בכבוד המת של המחבל.

בתגובה אומרים הערב בארגון זק”א: “עד שאתם מתלוננים על פגיעה בכבוד המת של מחבלים רוצחים שרצו לפגוע בחיילי צה”ל, כשלא פעם נתגלו גם על גופות של מחבלים מטעני נפץ – זה שש שנים שאתם מפירים את החוק הבינלאומי, מחזיקים בגופותיהם של שני חיילי צה”ל: הדר גולדין ואורון שאול הי”ד, מתעללים בכבוד החללים ובכבוד משפחותיהם”.

צפו: כך דחפור של צה”ל אוסף גופה של מחבל שניסה להניח מטען בעזה

בזק”א הוסיפו: “הסתכלו במראת הצביעות ותראו מי מפר אמנות בינלאומיות ומבצע פשעי מלחמה ונוגד את דיני הלחימה”.

יו”ר זק”א יהודה משי זהב התייחס להחלטת שר הביטחון נפתלי בנט ”לאגור” גופות מחבלים לצרכי מיקוח עם חמאס ואמר: “החזירו את גופותיהם של חללי צה”ל כדי להביאם לקבר ישראל, ונחזיר לכם את גופות המחבלים הרוצחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות