ליברמן לא יודע לשמור סודות: חשף בשידור חי איפה ביקר ראש המוסד

בריאיון לתכנית 'פגוש את העיתונות' האשים ליברמן את נתניהו כי שלח את ראש המוסד לקטר כדי להתחנן שיעבירו כסף לחמאס •‎ כשנשאל אם ימליץ על גנץ - אמר: "הוא בחור טוב, והיחידי שמסוגל להתמודד מול נתניהו זה ליברמן"
אריה ריבקינד
כ"ז שבט התש"פ / 22.02.2020 21:06

יו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, הפתיע הערב (מוצאי שבת) כשבמהלך ראיון לרינה מצליח בתוכנית ‘פגוש את העיתונות’ חשף: “ביום רביעי לפני שבועיים ביקרו בקטאר ראש המוסד יחד עם אלוף פיקוד דרום, בשליחות נתניהו, ושניהם התחננו לקטארים להמשיך ולהזרים כסף לחמאס אחרי ה-30 במרץ”.

הוא הוסיף: “גם מצרים וגם הקטארים זועמים על חמאס והתכוונו לנתק כל קשר איתם. פתאום נתניהו מופיע בתור סנגירו של חמאס כאילו מדובר בארגון לאיכות הסביבה. זו מדיניות כניעה לטרור”.

ב’ישראל היום’ דווח כי מדובר בנסיעה שהייתה תחת איפול מוחלט בהנחיית הצנזורה, ומדובר כמובן בעבירת צנזורה חמורה.

זוהי לא עבירת הצנזורה הראשונה של ליברמן: לפני כשנה וחצי, בעת שהיה שר הביטחון, הוא חשף את היקף כוח האדם של צה”ל במהלך הרצאה שהועברה בשידור חי באינטרנט.

יו”ר ישראל ביתנו התבטא בחריפות כנגד ראש הממשלה גם בנושאים נוספים. “נתניהו לא רץ בבחירות האלו כדי להרכיב את הממשלה”, אמר ליברמן, “הוא רץ רק כדי לסגור עסקת טיעון”.

כשנשאל יו”ר ישראל ביתנו אם ימליץ על גנץ – אמר שגנץ “הוא בחור טוב, והיחידי שמסוגל להתמודד מול נתניהו זה ליברמן”.

‏מפלגת הליכוד הגיבה: “ליברמן במצוקה פוליטית ופולט שטויות שאין להם שום בסיס. העסקה היחידה שקיימת היא בין ליברמן לגנץ להקמת ממשלת שמאל בתמיכת אחמד טיבי והרשימה המשותפת בכנסת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות