הבלבול בכחול לבן נחשף – ובוגי בלחץ: “ביבי, חלאס עם הספינים”

יו"ר כחול לבן הגיב לקריאתו של ראש הממשלה להחיל ריבונות בבקעת הירדן כבר בשבוע הבא: "ביבי, קודם נדון בחסינות" • מירי רגב: "גרמן מדברת על מצע שמבוסס על התנתקות. בני גנץ מדבר על החלת הריבונות בבקעה. תחליטו אתם למי להאמין"
אריה ריבקינד
כ"ד טבת התש"פ / 21.01.2020 16:23

נפלו לבור שכרה להם נתניהו:  יו”ר כחול לבן, ח”כ בני גנץ, הגיב אחר הצהרים (שלישי) לקריאה של ראש הממשלה להחיל את הריבונות בבקעת הירדן כבר בשבוע הבא, ולא להמתין לאחר הבחירות.

“‏ביבי. קודם נדון בחסינות. אחר כך ננהל את החלת הריבונות”, הגיב גנץ.

כפי שדווח בחרדים 10, לאחר שגנץ הבטיח כי יחיל ריבונות בבקעה לאחר הבחירות לכנסת, ראש הממשלה תהה: ”למה לחכות לאחרי הבחירות אם אפשר להחיל ריבונות על בקעת הירדן כבר עכשיו בהסכמה רחבה בכנסת? בני גנץ, אני מצפה לתשובתך עוד הערב, אלא אם אחמד טיבי שם לך וטו”.

גם משה בוגי יעלון מכחול לבן נכנס להיסטריה מהתגובה של נתניהו – ותקף: “ביבי, חלאס עם הספינים. ב-10 השנים האחרונות לא חשבת שנכון לספח את הבקעה במהלך חד-צדדי. הרי היית מוכן לוותר על הבקעה בדיון מול קרי ב-2014.

“מצוקתך הפוליטית האישית, הביאה אותך להכריז על ספין הסיפוח, בעיתוי אומלל, וסתמת הגולל על הסיכוי להמשך הארכת חכירת מובלעות נהריים וצופר מירדן. מה עכשיו? שוב תשעבד אינטרסים לאומיים, כדי להמלט מספסל הנאשמים? פנה לענייניך ופנה את הבמה להנהגה אחראית. חייבים להתקדם!”.

מירי רגב, שרת התרבות והספורט, לעגה לבלבול בכחול לבן:

“יעל גרמן מדברת על מצע שמבוסס על התנתקות. בני גנץ מדבר על החלת הריבונות בבקעה. תחליטו אתם למי להאמין. אם העניין כל כך חשוב לבני גנץ, למה לחכות? בשבוע הבא כשתתכנס המליאה, נעלה את הצעת החוק להצבעה, ונחיל את הריבונות על בקעת הירדן. מה אתה אומר בני?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות