‘גוש בטון הרג לי את אבא’: יוסף קהלני ז”ל מפ”ת נהרג

איריס, שאביה נהרג בתאונה הקטלנית באוטובוס קו 947 של 'אגד' ליד נתב"ג סיפרה בכאב: "זה מוות כואב ואכזרי שיכול היה להימנע, לא הספקתי להיפרד ממנו כמו שצריך" • אביה היה בדרכו חזרה מטיול בירושלים: "איש צדיק, איש של מצוות ועזר לכולם. אבא נשמה וסבא מדהים, נשמה יתרה"
חרדים 10
כ"ה כסלו התש"פ / 23.12.2019 11:02

יוסף קהלני ז”ל, בן 79 מפתח תקווה, הוא ההרוג בתאונת האוטובוס הקטלנית אמש (ראשון) בתאונת האוטובוס בקו 947 של ‘אגד’ אמש סמוך לנתב”ג,

קהלני, אב לשלוש בנות וסב ל-14 נכדים, נהג לעלות לירושלים לעתים מזומנות. הוא התגורר בסמוך לתחת האוטובוס של קו 947 לירושלים ובמרחק של תחנות בודדות ממקום התאונה.

הלוויתו של יוסף קהלני תחל בשעה 15:00 בבית העלמין סגולה בפתח תקווה.

בתאונה הקשה נהרגו שלוש נשים נוספות, בשנות ה-30 וה-50 לחייהם. שמותיהן עדיין לא הותרו לפרסום.

איריס, בתו של ההרוג  סיפרה הבוקר (שני) לחדשות 12 בכאב על השעות הקשות – ועל אביה ז”ל.

“חיכו לי ליד הבית שוטר ועובדות סוציאליות, ובגלל שאני הבת הבכורה הוטל עליי לספר לשאר המשפחה. זה קשה ועצוב. הפעם האחרונה שדיברתי איתו הייתה במוצאי שבת”, סיפרה איריס. “הייתי אמורה להיפגש איתו היום, הייתי צריכה לבוא לניחום אבלים ודיברנו על זה, הוא שאל מה שלום הילדים ומה קורה עם כולם, איך את מסתדרת. תמיד הוא היה שואל את הדברים האלה”.

היא הוסיפה: “לא הספקתי להיפרד ממנו כמו שצריך. כשאנשים חולים והולכים למות אנשים נפרדים מהם. גוש בטון הרג לי את האבא ולא הצלחתי להיפרד”.

את אביה תיארה: “איש צדיק, איש של מצוות ועזר לכולם. אבא נשמה וסבא מדהים, נשמה יתרה. לב ענק. זה אובדן עצום עבור המשפחה, אמא שלי שבורה”.

היא סיפרה: “אבא הלך לטייל בירושלים, בדרך חזרה לא ידענו שהוא באוטובוס הזה – ואז זה קרה. הוא יצא כרגיל מהבית, הוא היה בן 79 עם רוח צעירה. הוא פנסיונר שאהב לטייל בירושלים, אדם של טבע, לא אדם של רכב או טלפון”.

כשנשאלה האם היא יודעת מה הוביל לתאונה אמרה: “אני ניזונה מהתקשורת, אף אחד לא אמר לנו כלום עדיין. זה היה יכול להימנע. זה מוות כואב ואכזרי שיכול היה להימנע ואבא יכול היה להיות איתנו”.

עם זאת הוסיפה איריס: “כעס זה לא משהו שקיים אצלי כרגע”.

התאונה אמש גבתה את חייהם של ארבעה בני אדם – שלוש נשים וגבר.

מעצרו של הנהג, תושב חיפה שחשוד בגרימת מוות ברשלנות, הוארך היום בארבעה ימים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות