אדלשטיין משחק בנדמה לי I יעלון: “לא נשב תחת נתניהו עד שיזוכה”

ח"כ משה יעלון מכחול לבן נפגש  עם יו"ר הכנסת, במסגרת מאמציו לקדם מו"מ • יעלון: "לא נשב בממשלה בראשות נתניהו כל עוד לא יזוכה בבית משפט מהאישומים החמורים נגדו" • בהמשך נועד אדלשטיין עם צוות המו"מ של הליכוד
אריה ריבקינד
כ"ט חשון התש"פ / 27.11.2019 19:09

שבועיים לסיום המועד האפשרי להרכבת ממשלה: יושב ראש הכנסת, יולי אדלשטיין, זימן אליו היום (רביעי) את צוותי המשא ומתן של כחול לבן והליכוד בניסיון למצוא מתווה מוסכם לממשלת אחדות.

במסגרת מאמצים אלה נועד הערב  ח”כ משה יעלון מכחול לבן  עם יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין.

בתום הפגישה הבהיר כי מפלגתו אינה מוכנה לשבת עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

“לא נשב בממשלה בראשות בנימין נתניהו כל עוד לא יזוכה בבית המשפט מהאישומים החמורים נגדו”, אמר יעלון. “נמשיך לחתור לאחדות ולעשות כל שניתן כדי להימנע מבחירות נוספות, אך לא נסטה מערכינו ומהתחיבויותינו לבוחרינו. הבעתי בפני יו״ר הכנסת הערכתי הכנה למאמציו להשיג אחדות ולמנוע בחירות נוספות”.

לפני כן נועד אדלשטיין עם יו”ר צוות המשא ומתן של כחול לבן, עו”ד יורם טורבוביץ’.

בהמשך נועד אדלשטיין עם צוות המו”מ של הליכוד. כל הפגישות התנהלו באווירה חיובית וטובה.

שני הצוותים נאותו להצעת יו”ר הכנסת לפגישה משותפת בנוכחותו. הפגישה תתקיים ביום ראשון בכנסת.

בימים הקרובים ייפגש אדלשטיין גם עם ראשי מפלגות נוספים.

יושב ראש הכנסת אמר אחר הצהרים בהצהרתו: “ישראל מצויה בעיצומו של מצב חירום שלטוני שעלול להביא לקריסה כלכלית וחברתית. זו אכן אזעקת אמת. זהו הרגע לבחור בין מנהיגות לפחדנות. פניתי היום לשני ראשי המפלגות הגדולות ובקשתי מהם להורות לצוותי המו”מ להיפגש איתי, כאן, עוד הערב. אני שמח להודיע לכם כי פנייתי נענתה בחיוב מצד שני המנהיגים ועוד הערב יחל הניסיון להחזיר את השפיות לישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות