בנו של הרב יוחנן חיות, הונה נשים – והוסגר אמש לישראל

שמעון יהודה חיות מבני ברק, בנו של רבה של 'אל על', שנעצר לפני כשלושה חודשים ביוון - הוסגר היום לישראל • מיד עם נחיתתו עם השוטרים בנתב"ג, הוא הועבר להמשך טיפול יחידת ההונאה של משטרת מחוז ת״א • מואשם בעבירות הונאה • מחר בבוקר יובא לבית משפט להארכת מעצרו
חיים טוויל
ח' תשרי התש"פ / 07.10.2019 14:31

שמעון יהודה חיות, בנו של הרב יוחנן חיות, רבה של חברת ‘אל על’, שנעצר לפני כשלושה חודשים ביוון בחשד כי ‘עקץ’ נשים ברחבי העולם, הוסגר היום (שני) לישראל.

חיות נחת בשעות הצהריים בישראל, מלווה בשוטרי משטרת ישראל, זאת לאחר שנעצר על ידי רשויות האכיפה ביוון, כאשר נשא דרכון מזויף.

לפי הודעת המשטרה, היא הביאה – באמצעות נציגיה באינטרפול, ביוון ובאירופה,  למעצר בישראל את שמעון יהודה חיות, שנמלט מהארץ במהלך הליך משפטי מתנהל, אשר במסגרתו הוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז ת״א, בגין עבירות שונות, ובכללן עבירות הונאה ומרמה.

חיות – שכינה עצמו בין היתר כ’סיימון לבייב’, תוך שהוא מתחזה לבנו של איש העסקים ר’ לוי לבייב – ברח מישראל במהלך שנת 2017 והוכרז כדרוש לרשויות האכיפה, אשר ביצעו מגוון פעולות חקירה, גלויות וסמויות בהיקף נרחב, בארץ ובחו״ל בשיתוף פעולה עם רשויות אכיפה נוספות, הכל במטרה להביאו לדין.

ממסמכים שפורסמו בעבר ב’כאן חדשות’ עלה כי חיות, הצליח להימלט מהארץ בשל מחדל של הפרקליטות.

מיד עם נחיתתו של חיות והשוטרים בנתב”ג, הוא הועבר להמשך טיפול יחידת ההונאה של משטרת מחוז ת״א.

חיות יובא מחר בבוקר לבית משפט השלום בת״א, להארכת מעצרו ולחידוש ההליכים המשפטיים נגדו.

חיות, בן ה-30, המבוקש גם באנגליה, הולנד, גרמניה, שבדיה, נורווגיה – חשוד בשורה של מעשי מרמה והונאה כלפי נשים ברחבי אירופה במיליוני יורו. על פי החשד, הוא עקץ אותן וחי על חשבונן חיי יוקרה ופאר.

לפני כשלושה חודשים הוא נעצר בנמל התעופה באתונה על ידי שוטרי אינטרפול, רגע לפני שעלה על מטוס לגרמניה.

“פעילות מורכבת ומקצועית זו נעשתה במסגרת הלחימה הנחושה של משטרת ישראל נגד פעילותם הפלילית בארץ ובעולם של עבריינים ישראלים”, אומרים במשטרה. “ההיבט הבינלאומי מהווה נדבך מרכזי בפעילות האכיפה של משטרת ישראל.

“משטרת ישראל תמשיך למקד אכיפה נגד עבריינים, תוך הפעלת כוחות משימה ואמצעים מיוחדים, בארץ ובכל רחבי העולם, על מנת לחשוף עבירות המסכנות את בטחון הציבור ופוגעות בשלומו ולהביא את מבצעי העבירה לדין”.

לאחר מעצרו ביוון אמר חיות לפרקליטו: “נמאס לי מכל המרדפים אחריי ברחבי העולם, ומכך שהתמונות שלי והפרסומים מופיעים כל הזמן. אני חף מפשע ואוכיח זאת בבית משפט בישראל”.

חיות הוסיף: “אני מכחיש מכל וכל את ההאשמות נגדי. לא רימיתי ולא עקצתי אף אחד. רדפו אחריי בכל העולם ויש לי הוכחות שלא פגעתי באיש. אני אגיע לבית משפט בישראל ואוכיח שכל הפרסומים נגדי שקריים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות