תינוק נפטר בלידת בית ביישוב בגוש עציון: האם אושפזה במצב קשה

התינוק נולד במצב קשה ומותו נקבע, לאחר שעבר החייאה, בבית החולים • היולדת אושפזה במצב קשה לאחר שסבלה מקרע ברחם - וכעת מצבה יציב
חרדים 10
ה' תשרי התש"פ / 04.10.2019 13:51

תינוק שנולד בלידת בית באחד מיישובי גוש עציון נפטר השבוע במהלך הלידה, ככל הנראה סיבוך שנגרם כתוצאה מקרע ברחם, לאחר היריון תקין.

על פי הודעת בית החולים ‘שערי צדק’, התינוק נולד במצב קשה והובא לבית החולים לאחר שעבר החייאה בשטח. אולם למרבה הצער, מאמצי ההחייאה שנעשו כדי להצילו נכשלו.

ב’כאן חדשות’ דווח, כי מיילדת נכחה בבית בתחילת הלידה אך עזבה את המקום מכיוון שחשבה שהתקדמות הלידה איטית. כאשר שבה, מצאה את התינוק ללא רוח חיים.

היולדת אושפזה בבית החולים במצב קשה לאחר שסבלה מקרע ברחם, ועברה מאז ניתוח חירום.

מצבה של האם השתפר והוא מוגדר כעת יציב.

“התינוק הובא במצב קשה לאחר שעבר החייאה ולצערנו נקבע מותו”, נמסר משערי צדק. ”היולדת הגיעה במצב קשה, והועברה לניתוח חירום – ומצבה משתפר”.

ביישוב בגוש עציון מת השבוע תינוק במהלך לידה בבית. אמו אושפזה במצב קשה בבית החולים שערי צדק בירושלים. לכאן חדשות נודע היום כי הרקע למקרה הוא ככל הנראה סיבוך שנגרם כתוצאה מקרע ברחם, לאחר היריון תקין.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עצוב מאוד בגלל טימטום ללדת בבית
    05/10/2019 13:33
    שירה
  1. לא קראתי מילה ממה שכתוב רק נכנסתי לכתוב שזה מה שקורה לכל האדיוטיות שמנסות להתחכם ולהיות שונות וטבעיות והשד יודע מה ובוחרות ללדת בבית זה עצוב מאוד אבל אולי סוף סןף תלמדו לקח