25 שנה אחרי שה’ישועות משה’ היה סנדק בז’יטומיר, זה קרה שוב I צפו

הרבי מויז'ניץ שימש כסנדק בבית הכנסת החדש במרכז העיר ז'יטומיר, במסגרת מסע 'רחמים שאלי' של נגידי ויז'ניץ בכפר החינוך 'אור אבנר' • הנימול הוא תלמיד בבית הספר 'אור אבנר – חב"ד' מהעיר ויניצא
יוסף גרינבוים
כ"ח אב התשע"ט / 29.08.2019 12:15

האדמו”ר מויז’ניץ שימש כסנדק בברית לנער יהודי צעיר, שזכה לפני מספר חודשים לשוב לצור מחצבתו, ונכנס ללמוד בבית הספר ‘אור אבנר-חב”ד’ בעיר ויניצא שבמערב אוקראינה.

לצדו של האדמו”ר, עמדו המארח – רבה הראשי של מערב אוקראינה השליח הגאון  רבי שלמה וילהלם, ורב העיר ויניצא השליח הרב שאול הלוי הורביץ.

הברית נערכה באולם שבבניין בית הכנסת הגדול והמפואר חב”ד במרכז העיר ז’יטומיר, שנחנך השנה על ידי רב העיר הגר”ש וילהלם, ומני אז גדלה הפעילות היהודית בעיר.

לפני חצי יובל שנים אירחה העיר את אביו של הרבי – האדמו”ר בעל ה’ישועות משה’ זצ”ל, שכובד אז לשמש כסנדק של נער צעיר בבית הספר ‘אור אבנר-חב”ד’ בעיר ז’יטומיר.

הרבי ופמלייתו שוהים בימים אלו בכפר החינוך ‘אור אבנר’, הממוקם סמוך לז’יטומיר, בניהולו של השליח הרב אברהם ברוך דייטש, במסגרת מסע ‘רחמים שאלי’ לנגידי בית ויז’ניץ.

בכפר החינוך – בו גם קיים מתחם נופש – מתארחים במשך כל השנה אלפי יהודים, העומדים נפעמים אל מול עבודת הקודש של בית היתומים ושאר מוסדות החינוך בכפר, במסגרת רשת החינוך ‘אור אבנר’.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות