ביהמ”ש מינה מפרק זמני ליום ליום: היקף החובות 2-3 מיליון שקלים

את הבקשה הגישה החברה שבבעלות נעמה עידן, מו"לית העיתון בשנתיים האחרונות • מבקשת להמשיך להוציא את העיתון לאור עד למכירתו, בצורה מצומצמת ביותר
חרדים 10
כ"ד אב התשע"ט / 25.08.2019 12:43

השופטת עירית וינברג נוטוביץ מבית המשפט המחוזי מרכז מינתה בסוף השבוע את עו”ד אורי גיל כמפרק זמני לחברת ‘יום ליום תקשורת (2002)’, הבעלים בשנתיים האחרונות של ‘יום ליום’ – והסמיכה אותו לבחון את כדאיות הפעלת החברה.

לפי דיווח של ליטל דוברוביצקי ב’כלכליסט’, במסגרת בקשת הפירוק שהגישה החברה בעצמה, נטען באמצעות עו”ד אוריאל זעירא, כי “בשנתיים האחרונות נוצר קושי בניהול עסקי החברה לאור הוצאת העיתון המתחרה בידי ש”ס וביטול מספר עצום של מנויים כגון עובדי רשת מעיין החינוך התורני שבבעלות ש”ס”.

לפי הבקשה, “ביולי האחרון הגישה נושה בקשה למתן צו פירוק כנגד העיתון. לאחר שפורסה בעתונות בקשת הפירוק התדרדרו עוד יותר עסקי העיתון שכן נוצר חשש אצל כל הגורמים הקשורים לעיתון להמשך קיום העיתון כעסק חי”.

בבקשה נאמר עוד: “פירוק העיתון, כלי תקשורת ותיק ידוע ונפוץ הפך לשיחת היום בחברה החרדית. החברה מעריכה כי ניתן למכור את עסקי העיתון בסכום אשר יביא להחזר לנושים בשיעור של עשרות אחוזים. המותג יום ליום הינו מותג חזק וידוע וייתכן מאוד שיהיה גורם שיהיה מעוניין להשתלט על כלי תקשורת פעיל, לחזקו ולהפעילו”.

לפי דיווח של אבישי גרינצייג מ’מעריב’, היקף החובות של ‘יום ליום’ עומד על 2-3 מיליון שקלים.

נעמה עידן, אשר רכשה את המניות של העיתון לפני שנתיים, מבקשת להמשיך להוציא את העיתון לאור עד למכירתו, בצורה מצומצמת ביותר כך שסך כל ההוצאות החודשיות (עלות שכר, הדפסה, הפצה, הוצאות משרדיות) יעמדו על 92,000 שקלים בלבד.

מ’יום ליום’ נמסר ל’כלכליסט: “לאור קשיים כלכליים של עיתון ‘יום ליום’ התבקש צו למינוי מפרק זמני. השופטת עירית וינברג נוטוביץ נעתרה לבקשת החברה, המיוצגת בידי עו”ד אוריאל זעירא, ומינתה למפרק זמני את עו”ד אורי גיל. השופטת הורתה לו לבחון את הפעלת החברה כעסק חי”.

נעמה עידן, מו”לית העיתון, בירכה על הצו: “העיתון שהוקם על ידי מרן הרב עובדיה יוסף זצ”ל יצא לאור ללא הפסקה במשך למעלה מחצי יובל חרף הקשיים, וימשיך לצאת לאור ולהוות קול מרכזי בתקשורת החרדית”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות