”אלשיך עשה לו רצח אופי”: ניצב יורם הלוי פורש מהמירוץ והמשטרה

מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי הודיע לשר ארדן על פרישתו מהמשטרה • מחר יפנה לממלא מקום המפכ"ל, ניצב מוטי כהן, בבקשה שימצא לו מחליף בהקדם
חיים טוויל
ט"ו טבת התשע"ט / 23.12.2018 20:32

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יורם הלוי, הודיע לשר לביטחון הפנים גלעד ארדן, כי הוא פורש מהמירוץ למפכ”לות ומתפטר ממשטרת ישראל.

על פי מקורבי הלוי, הוא אמר לשר ארדן כי אין בכוונתו להיות חלק מהביזיון בסאגת מינוי המפכ”ל, כלשונו, ועל כן הוא פורש מהמשטרה.

מחר יודיע הלוי על החלטתו לממלא מקום המפכ”ל, ניצב מוטי כהן, ויבקש למצוא לו מחליף בהקדם האפשרי, על מנת שיוכל לפרוש.

מקורביו של ניצב הלוי אמרו בשיחה עם אתר ‘הארץ’. ”אלשיך עשה לו רצח אופי והוא היה מוכן להתמודד מול כל טענה בועדת גולדברג, אף מועמד לא מתקרב לעשירית ממה שנתן למדינה”.

הלוי היה אחד משלושת הניצבים ששמם עלה כמועמדים להחליף את המפכ”ל היוצא רוני אלשיך. כבר עם בחירתו של ניצב בדימוס משה (צ’יקו) אדרי, מינוי שלא צלח – רמז כי יעזוב את המשטרה.

יורם הלוי בן ה-55 מכהן כמפקד מחוז ירושלים מאז פברואר 2016.

קודם לכן שימש כמפקד משמר הגבול, מפקד יחידת להב 433, מפקד מג”ב ירושלים ומפקד הימ”מ.

השר לבטחון הפנים גלעד ארדן: “ניצב יורם הלוי הינו קצין מנוסה, מוערך ואיכותי שתרם תרומה אדירה לבטחון המדינה ואזרחיה, למשטרת ישראל ולמדינת ישראל.

“בתפקידו האחרון כמפקד מחוז ירושלים הוביל את המלחמה בטרור היחידים והביא למיגורו ויש לו חלק עצום בשקט שחזר להר הבית ובשיא המבקרים שהגיעו וממשיכים להגיע לירושלים ולאתרי העיר.

“אני מאחל לניצב הלוי הצלחה רבה בהמשך דרכו ומודה לו מעומק הלב על שרותו למען מדינת ישראל ואזרחיה. אין לי ספק כי יורם עוד ימשיך ויתרום למדינת ישראל בכל מקום בו יהיה בעתיד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות