זוג התנגש עם רכבו בגדר – ומצא עצמו תלוי מעל גינה בשכונת רמות

לוחמי האש עיגנו את הרכב כדי למנוע את נפילתו אל תוך הגינה, חילצו את הזוג המבוגר - והעבירו אותם במצב קל לטיפול רפואי • איש החילוץ: "כל תנועה קלה יכולה הייתה לגרום להתהפכות הרכב אל תוך הגינה"
חיים טוויל
י"ט ניסן התשע"ח / 04.04.2018 13:52

שלושה צוותי כיבוי חילוץ והצלה מכבאות והצלה ירושלים, פעלו בצהרים (רביעי) בתאונת דרכים עצמית בשכונת רמות.

לוחמי האש, בפיקודו של רב רשף אלי אדרי, חילצו זוג מבוגרים שאיבדו שליטה על רכבם התנגשו בחומה של בית, ונלכדו בתוך הרכב – כשהרכב מתנדנד בגובה מעל גינה, ובכל רגע היה עלול ליפול מהחומה אל הגינה, ולגרום לפציעה קשה של הזוג המבוגר.

צוותי החילוץ וההצלה של כב”ה ירושלים, עיגנו את הרכב כדי למנוע את נפילתו, חילצו את הזוג המבוגר מהרכב, והעבירו אותם לטיפול רפואי של אנשי הרפואה ששהו במקום.

הודות לפעילות המהירה והמקצועית של לוחמי האש, חולצו הלכודים כשהם במצב קל וללא פגיעות קשות.

רשף מוטי מלמד, קצין כבאות והצלה, שפעל בתאונה: “הוזנקנו לתאונת דרכים ברחוב אבן שמואל שבשכונת רמות, בעקבות דיווח על תאונה עם לכודים. כשהגענו למקום, ראינו זוג מבוגרים, לכוד בתוך רכב שמתנדנד מעל חומה בגובה של כמה מטרים, לאחר שהתנגשו עם רכב בחומה של גינה בבניין במקום.

“ביצענו חילוץ מהיר אך זהיר, מכיוון שכל תנועה קלה יכולה הייתה לגרום להתהפכות הרכב אל תוך הגינה ולפציעה קשה מאוד של הזוג המבוגר. לאחר עיגון הרכב והחילוץ של זוג הקשישים מתוך הרכב, פינינו אותם לידי אנשי הרפואה במקום כשהם במצב קל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות