ליברמן: “כששומעים את ברק מדבר על קוד אתי זה נשמע כמו בדיחה”

על המחלוקת עם הרמטכ"ל בפרשת אזריה: שנינו מבוגרים עם תפיסת עולם מגובשת ואנחנו מכבדים את תפיסת עולמו של השני • על יעלון ופרשת הצוללות: לא שמענו ממנו ציוץ אחד וההערות שלו הציפו את התקשורת רק אחרי שעזב את התפקיד
אריה ריבקינד
כ' חשון התשע"ח / 09.11.2017 11:20

שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס היום (חמישי), בראיון לגלי צה”ל, להצעות החוק הקשורות במשטרה ואומר כי יפעל על פי החלטת הקואליציה.

“אני מתעסק בשני דברים – ביטחון והתיישבות. אני לא שר או מומחה אוניברסלי. אנחנו נלך לפי החלטות הקואליציה. התרבות הפוליטית שכולם אצלנו עוסקים בהכל, זה לא נכון. כל שר צריך להתעסק בתחומו, יש הנהלת הקואליציה והיא צריכה לעסוק בענייניה והיתר צריכים לגבות אותה”.

ליברמן תקף את השר לשעבר משה יעלון על התנהלותו בפרשת הצוללות: “היתה חובה עליו לפעול כשר ביטחון אם היה מה לעשות, אבל לא שמענו ממנו ציוץ אחד וההערות שלו הציפו את התקשורת רק אחרי שעזב את התפקיד. כל הנושאים האלו, במיוחד בישיבות קבינט רגישות, הכל מוקלט. אפשר לראות את כל ההתבטאויות”.

על המחלוקת בינו לבין הרמטכ”ל האם להעניק חנינה לאלאור אזריה – אמר: “שנינו מבוגרים, עם תפיסת עולם מגובשת, ואנחנו מכבדים את תפיסת עולמו של השני ומה לעשות, התפיסה שלי אחרת לגמרי. צריך להוריד את הפרשה מהפרק”.

ליברמן גם מתח ביקורת על אהוד ברק, שאמר כי אף שר ביטחון לא היה מעלה בדעתו לבקש מהנשיא חנינה לאלאור אזריה.

“כששומעים את אהוד ברק מדבר על ערכים וקוד אתי זה נשמע כמו בדיחה”, לגלג ליברמן.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות