ח”כ יאיר לפיד: הטענות של סילבי קשת על אבי – “זה מעציב ומכאיב”

ח"כ יאיר לפיד מגיב על סיפורה של העיתונאית סילבי קשת לפיו אביו, טומי לפיד, תקף אותה באלימות לפני יותר מ-50 שנה: "אין לי דרך לדעת אם זה נכון או לא נכון. את אבא שלי אני לא יכול לשאול. אם הוא היה פה היה לו מה לומר"
אריה ריבקינד
י"ז חשון התשע"ח / 06.11.2017 21:29

חבר הכנסת יאיר לפיד הגיב הערב (שני) לטענות כי אביו טומי לפיד, תקף את העיתונאית סילבי קשת לפני יותר מ-50 שנה בלונדון.

“זה מעציב ומכאיב”, אמר בריאיון ל’שש עם עודד בן עמי’ בחדשות 2.

הוא הוסיף: “אין לי דרך לדעת אם זה נכון או לא נכון. את אבא שלי אני לא יכול לשאול. אם הוא היה פה היה לו מה לומר”.

לפיד הבהיר: “אני בעד שגברים יבינו שדברים שנראים להם קטנים הם חשובים. זה מציף סיפורים לא טובים, וחשוב שגברים יידעו ששינו את כללי המשחק – זה מוכיח שהחברה מתקדמת”.

עם זאת, יו”ר יש עתיד רמז כי ייתכן ודבריה של קשת אינה נכונים – כשאמר: “יש כאלה שמספרים לעצמם סיפור כל כך הרבה שנים, שהם מאמינים לו”.

ביום חמישי חשפה העיתונאית סילבי קשת בעמוד הפייסבוק שלה, כי הותקפה בידי השר לשעבר מ’שינוי’, שהיה גדול אויבי החרדים בעשור הקודם, והלך לעולמו לפני תשע שנים.

קשת, בעבר בעלת הטור ‘חץ מסילבי קשת’ ב’ידיעות אחרונות’, מספרת בפוסט שכתבה כיצד בילתה במסיבה בלונדון, שם נפגשה בלפיד שהיה בתקופה ההיא כתב של עיתון ‘מעריב’ בעיר, וכיצד אחר כך תקף אותה בדירתה. בפוסט היא מספרת, כי בתגובה לתקיפה היא בעטה בו וגירשה אותו מהמקום.

קשת ממשיכה לתאר וכותבת: “איני יודעת מניין היו לי הכוחות הייתי קטנה וצנומה, אבל הכעס נותן המון כוח. קמתי, רצתי למטבח וגם שפכתי עליו קומקום מלא מים. לקחתי את מעילו וזרקתיו מהחלון. הוא הסתלק בבושת פנים”.

היא ממשיכה ומספרת, כי “את נקמתו ביטא כעבור שנים רבות כאשר שמו לי את הפצצה בפקודת גנדי. ‘מה את מתפלאה’, שאל בטורו. את הרי מניחה כל יום שישי פצצה במפתן ביתו של פוליטיקאי'”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יאיר איש הגון. אינו חרדי. לא נצביע לו.
    07/11/2017 01:25
    קהלא קדישא הדין.
  1. אט

  2. כן אבל בנו יאיר הוא צדיק אינו עושה דברים שכאלו
    09/11/2017 08:23
    תרח בן נחור
  3. א שיינע מעשה, גיי ווייס…