מה אתם יודעים בעצם על ‘הנשר הגדול’? צפו בהצצה על מסע בעקבות הרמב”ם

הסדרה, בת שלושה פרקים, מתחקה אחר סיפור חייו ודמותו המרתקת של הרמב"ם • תשודר החל מ-14 באוקטובר 2017, ומידי מוצ"ש בשעה 21:15 ב-כאן 11 ובדיגיטל • הצצה לפרק הראשון
שלמה בן חיים
ה' תשרי התשע"ח / 25.09.2017 17:57

‘הנשר הגדול’ – סדרה דוקומנטרית בת שלושה פרקים על דמותו המרתקת של הרמב”ם, שיצר אורי רוזנווקס, תשודר החל ממוצאי שבת, ה-14 באוקטובר 2017, ומידי מוצ”ש בחודש אוקטובר, בערוץ כאן 11.

הסדרה מתחקה אחר סיפור חייו, הגותו רחבת ההיקף, כתביו המהפכניים, ותפיסותיו החלוציות ומעוררות המחלוקת של מי שהפציע בשמי היהדות במאה ה-12 ושהשפעתו עליה נותרה בעינה גם היום.

בנוסף, חושפת הסדרה, ממה הושפע האיש שנותר דמות בלתי מפוענחת? באיזו שפה דיבר וחשב? מה היו המאורעות שעיצבו את חייו? ויותר מכל, עד כמה נוכחות תפיסותיו בישראל ובעולם היהודי של ימינו.

אורי רוזנווקס , יוצר ומפיק הסדרה: “כשיצאתי למסע הזה חשבתי שרק חילונים אינם יודעים כמעט דבר על הרמב”ם. תוך כדי יצירת הסדרה התחוור לי שגם בעולם הדתי והחרדי, קיימת אי ידיעה ויותר מכך, בהרבה מקרים מעדיפים להתעלם מהרמב”ם ולא להתמודד עם האתגרים שהוא מציב ליהדות ולישראל של ימינו”.

תחקיר: שרון גרבר, עריכה: מירי לאופר, אנימציה: יניב שמעוני ודותן גולדווסר, עיצוב פסקול: אופיר לוקיי, קריינות לקולו של הרמב”ם: חיים אוליאל, מוסיקה מקורית: אבי בללי

• 14 באוקטובר 2017, ומידי מוצ”ש בשעה 21:15 ב-כאן 11 ובדיגיטל. הפרקים יעלו במלואם בערוץ היוטיוב של כאן.

הרמב"ם

באדיבות תאגיד כאן
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות