ארון בגדים? תראו כמה נפצים מצאו השוטרים אצל נער בן 15 מירושלים

בחיפוש שנערך בביתו של הנער, תושב דרום ירושלים, נתפסו עשרות נפצים, חזיזים וזיקוקים מסוכנים ואסורים לשימוש, אשר הוחבאו בתוך ארון בגדים • הנער עוכב לחקירה
חיים טוויל
ד' אדר התשע"ז / 01.03.2017 22:51

לקראת פורים המשטרה מבצעת פשיטות על מוכרי נפצים ברחבי הארץ – אבל מה ששוטרים מצאו הערב (רביעי) אצל נער בן 15 בירושלים היה בהחלט מפתיע.

בחיפוש שנערך בביתו של הנער, תושב דרום העיר, נתפסו עשרות נפצים, חזיזים וזיקוקים מסוכנים ואסורים לשימוש, אשר הוחבאו בתוך ארון בגדים.

“על אף העובדה שמדי שנה אנו עדים לפגיעות של בני נוער כתוצאה משימוש בנפצים, חזיזים וזיקוקים ישנם גורמים שממשיכים להפיצם לקראת חג הפורים”, אומרים במשטרה.

הנער עוכב לחקירה במרחב מוריה.

בפשיטה שנערכה אתמול בעיר ביתר עלית נתפסו והוחרמו כ-6000 פריטים בחנות ובמחסני יבואן בעיר החרדית –  ובתוכם נפצים וזיקוקים, סמני לייזר ורימוני עשן, כולם בחזקת צעצועים מסוכנים אסורים ליבוא וממכר.

במסגרת פעילות שגרתית בעיר אלעד נמצאו עשרות “רוגטקות”.

בחקירה ראשונית של עובדי החנות בביתר, ובהם אביו של היבואן, עלה כי היבואן עצמו המריא לסין כדי לרכוש סחורות.

המשטרה פונה לבני הנוער ולהורים להימנע ולמנוע את השימוש באותם “צעצועים מסוכנים” שהשימוש בהם הוא אסור על פי חוק. “לקראת חג הפורים הקרב ובא, משטרת ישראל מגבירה את פעילות האכיפה על מנת למנוע הפצה של אותם צעצועים מסוכנים לידיהם של בני נוער שעלולים להיפגע”, אומרים במשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות