ח”כ רוזנטל על דודי אמסלם: ‘איש עם עבר מפוקפק, כמעט ישב בכלא’

שוב עימות חריף בין חבר הכנסת מהמחנה הציוני ליו"ר ועדת הפנים של הכנסת: "לאמסלם טרמינולוגיה של עבריין. איש עם רקע בעייתי כמו שלו ועם עבר כמו שלו - אסור שיפקח על רשויות חוק"
אריה ריבקינד
כ"ה טבת התשע"ז / 23.01.2017 13:02

ח”כ מיקי רוזנטל מהמחנה הציוני תקף הבוקר (שני) בחריפות את יו”ר ועדת הפנים של הכנסת, ח”כ דוד אמסלם מהליכוד – כשכתב בפוסט שפרסם בדף הפייסבוק שלו: “האיש עם העבר המפוקפק מבקש לקעקע את שלטון החוק”.

בפוסט כתב ח”כ רוזנטל: “ח״כ דוד אמסלם הוא עסקן, כפסע היה בינו לבין ישיבה בכלא. הוא נחקר ונעצר בפרשת זיוף טפסי התפקדות לליכוד ופעם נוספת נחקר בפרשת הולילנד. ברגע האחרון נמלט מאישומים למרות ראיות משמעותיות שהצטברו נגדו”.

לדבריו, “זו הסיבה המרכזית בגינה תוקף אמסלם את המשטרה על חקירות נתניהו ומאשים אותה בהאשמות שווא. נקמה” – והוסיף: “לאמסלם טרמינולוגיה של עבריין”.

ח”כ רוזנטל מוסיף וכותב: “מה שמטריד שבעתיים, היא העובדה שאמסלם יושב בראש ועדת הפנים של הכנסת, ועדה שתפקידה בין היתר לפקח על פעילות המשטרה. איש עם רקע בעייתי כמו שלו ועם עבר כמו שלו – אסור שיפקח על רשויות חוק”.

בסיום דבריו הוא כותב:”בשם הדמוקרטיה מבקש אמסלם גם לחוקק חוק שימנע חקירות של ראש ממשלה בעת כהונתו. נבחרנו כדי למשול, מרבה אמסלם לנמק את הצעתו הקלוקלת. מבקש להזכיר לכם שאת אמסלם בחרו 2423 חברי ליכוד. זאת לא טעות. זה מספר הקולות שקיבל אמסלם בפריימריז בליכוד, ובשם הקולות הספורים הללו האיש עם העבר המפוקפק מבקש לקעקע את שלטון החוק”.

בין שני הח”כים שורר לאחרונה עימות חריף המלווה בהאשמות חריפות.

בעקבות תחקיר שיזם ערוץ 2, בו הוצעה לחברי הכנסת נסיעה פיקטיבית לכנס באוסטרליה – האשים ח”כ אמסלם את ח”כ רוזנטל כי הוא “מלשן” ו”משת”פ קטן”. השניים גם התעמתו בדיון, במהלכו כינה ח”כ רוזנטל את ח”כ אמסלם: “עבריין צעצוע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות