יאיר נתניהו העיד: המתנה היחידה שקיבלתי ממילצ’ן – בובה בגיל 6

ראש הממשלה טוען בחקירות כי ביצע שיחות עם מו"לים נוספים בתקשורת ולא רק עם ידיעות אחרונות • יאיר נתניהו חשף כי קיבל אך ורק מתנה אחת ממילצ'ן ואף שילם על טיסותיו
חיים טוויל
כ"ב טבת התשע"ז / 19.01.2017 22:45

הערב (חמישי) חשף יאיר נתניהו כי לא קיבל מתנות או הטבות מאיל ההון ארנון מילצ’ן, מלבד בובה אחת כשהיה ילד בן שש. כך דווח בחדשות 10.

לדברי יאיר נתניהו, הוא שילם בעצמו על טיסותיו ולא המיליארדר האוסטרלי ג’יימס פאקר וכי טס רק פעם אחת במטוסו.

ראש הממשלה אמר בחקירתו, כי למרות התפוצצות הפרשה עם נוני מוזס, הוא מקיים שיחות עם מו”לים נוספים בתקשורת ולא רק עם “ידיעות אחרונות”.

מוקדם יותר התייחס פרקליט המדינה שי ניצן לחקירות ראש הממשלה – ואמר: “יש הבדל משמעותי בין רף הראיות שנדרש לצורך חקירה באזהרה, לסף הראיות הנדרש לשם הגשת כתב אישום”.

ניצן דיבר על רף ראייתי יותר גבוה להגשת כתב אישום, ובכך הוא מנמיך את הציפיות. פרקליט המדינה  טוען כי הסף הראייתי לחקור את ראש הממשלה הוא הרבה יותר נמוך, מאשר להגיש כתב אישום. לדבריו של פרקליט המדינה – גם תיק 1000 וגם תיק 2000 הם תיקים מורכבים וכרגע נמצאים בחקירה.

“אנו מותקפים על כך שאנו מפלים לטובה אנשי ציבור וזה לא נכון”, טען ניצן, “לצערי רומזים שמנחים אותנו שיקולים פוליטיים. מדובר בשטויות. השיקולים היחידים שמנחים אותנו הם שיקולים מקצועיים. ההרשעות הלא מעטות לצערינו בתיקים של אישי ציבור מוכיחות את זה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות