משפחת החסיד שצנח בסוכה ונפצע קשה מאד: “נפגעתם ממנו? תמחלו”

מצבו של הרה"ח רבי יוסף צין, שנפל בסוכת חצר ויז'ניץ ברחוב שלמה המלך בבני ברק בהושענא רבה - עדיין במצב קשה • בני משפחתו פרסמו ב'המודיע' ידיעה עם "בקשה לא שגרתית": מי שנפגע מעבודתו כטכנאי גז - שימחל לו
חיים טוויל
כ"ח תשרי התשע"ז / 30.10.2016 10:58

הרה”ח רבי יוסף יום טוב צין, חסיד ויז’ניץ, שנפל מטריבונת ענק בסוכת חצר ויז’ניץ ברחוב שלמה המלך בבני ברק בהושענא רבה, עדיין מאושפז במצב קשה בבית החולים על שם ‘שיבא’ בתל השומר – ובני משפחתו מבקשים להתפלל לרפואתו.

הבוקר (ראשון) פורסמה ב’המודיע’ ידיעה – תחת הכותרת ‘בקשה לא שיגרתית’ – על האברך, שעבד בבני ברק כטכנאי באחת מחברות הגז, ולא אחת כאשר גילה התקנה פיראטית ובלתי חוקית,  ניתק את זרם הגז, מתוך תחושת אחריות, ללא הודעה מראש.

לפי הידיעה, היו מהדיירים שהתקשו לקבל את הניתוק הפתאומי והקפידו עליו, “אך הוא, שידע שאסון עלול לקרות חלילה בכל רגע, לא לקח סיכונים גם לא ליום אחד”.

בעקבות כך מבקשים בני משפחתו מכל מי שבכל אופן נפגע מפעילותו להבין את מניעיו ולמחול לו בלב שלם: “ברגעים קשים, בשעה שהאיש זקוק לרחמי שמיים מרובים ולרפו”ש, מבקשת משפחתו מכל מי שבכל זאת  נפגעו מפעילותו, להבין את מניעיו ובכל אופן למחול לו בלב שלם”.

צין

בתוך כך,  מוסיף להיות קשה מאוד מצבו של תלמיד ישיבת ‘קול תורה’, רפאל אלכסנדר זיסקינד בן רבקה סולומונס, שצנח בסוף השבוע האחרון מגובה בשעה שפירק את סוכת הוריו ברחוב השל”ה בבני ברק.

הוא  עבר ניתוח נוסף בראשו, במטרה להקל על מצבו הקשה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות