השיא השנתי בנתב”ג יישבר היום שוב: 82 אלף נוסעים שארזו לבד

בנמל התעופה צפוי להישבר היום שיא שנתי • ביולי ואוגוסט יעברו בשדה הבינלאומי כארבעה מיליון תיירים • מה מכינים לכם בטרמינל 1, ומה היעדים החביבים על הישראלים?
שייע קליין
י"ד אב התשע"ו / 18.08.2016 11:46

זה קורה  בכל יום חמישי במהלך חודש אוגוסט: בנמל התעופה בן-גוריון צפוי להישבר היום שוב השיא השנתי, כאשר 82 אלף נוסעים יעברו בנמל בדרכם לבילוי קיצי בעולם – או בדרכם חזרה הנופש המושלם.

לפי נתוני רשות שדות התעופה, בקיץ הנוכחי צפוי להישבר שיא נוסף: בחודשים יולי ואוגוסט יעברו בנמל התעופה לא פחות מארבעה מיליון בני אדם, כשני מיליון בכל אחד מהחודשים המהווים את שיא עונת הקיץ והנופש.

יעדי הטיסות הפופולריים בקרב הישראלים בקיץ זה הם טורקיה, המשמשת בעיקר כיעד נחיתה בטיסות מעבר ליעדים אחרים, יוון, ארצות הברית, איטליה וגרמניה.

בנמל התעופה נערכים להגברת הפעילות בטרמינל 1 הישן, שמרכז כעת את צרכני טיסות הלואו-קוסט הפופולריות, ובמקביל משלימים את ההקמה של הזרוע הרביעית בטרמינל 3.

לפי הצפי, בעקבות התרחבות השמיים הפתוחים, מעונת הקיץ של 2017 יפעל טרמינל 1 בקיבולת מלאה, ויכלול עמדות לבידוק ולדרכונים ביומטריים, תשעה שערים חדשים ליציאה למטוסים, חדר אירוח – VIP ותורחב הפעילות המסחרית. במקום יהיה גם אגף דיוטי פרי חדש.

גם בחנויות הדיוטי פרי מנסים להתמודד עם העומס, והחל מהחודשים האחרונים ניתן להזמין מוצרים מראש דרך אתר האינטרנט. לאחר מכן, בחזרה ארצה מהחופשה, ניתן להציג את מספר כרטיס הטיסה ולקבל את המוצרים שהוזמנו בעמדת ה”פטור ושמור”, שבה אוספים את המוצרים שנרכשו עם עזיבת שדה התעופה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות