בנט מציג את תכניתו למלחמה בטרור • דורש לכנס הלילה הקבינט

ראש הממשלה נתניהו קבע כי הקבינט מדיני בטחוני יתכנס במוצאי שבת אך שר החינוך נפתלי בנט דורש את כינוס הקבינט כבר הלילה, למרות השבת • בין הצעדים שמציע בנט: הגלייית משפחות המחבלים, הטלת עוצר וניתוק הרשת המקוונת באזור
קובי פינדרוס
כ"ה סיון התשע"ו / 01.07.2016 18:52

ראש הממשלה נתניהו קבע כי הקבינט מדיני בטחוני יתכנס במוצאי שבת בעקבות הפיגועים הרצחניים האחרונים.

שר החינוך ויושב ראש הבית היהודי נפתלי בנט דורש את כינוס הקבינט כבר הלילה, למרות השבת מאחר ומדובר בפיקוח נפש של ממש.

השר בנט הציג מספר צעדים חריגים לטיפול בטרור אותו הוא מכנה ויראלי:

1. מעצר וכלא למשפחה או גירוש (על בסיס התבטאויות האם והאחות של הרוצח). השרה שקד כבר פועלת לקידום העניין.

2. להרוס מיד את כל אלפי המבנים הבלתי חוקיים המאושרים להריסה ביוש (בב״חים)

3. להטיל עוצר מוחלט על הכפר וסביבתו.

4. לכבות את הפייסבוק האינטרנט ו3G בכל מרחב הר חברון. כפעולה מניעתית, לא כענישה. הפייסבוק הוא כלי ההסתה המרכזי בגל הטרור הויראלי.

5. לעצור את כל פעילי חמאס ביוש כמו שבוצע בשובו אחים

6. למנוע העברת כספים למשפחות רוצחים, בתוקף מיידי.

7. לעצור מחדש את משוחררי שליט שעברו עבירות בשנתיים האחרונות (כפי שנעשה ב״שובו אחים״)

8. לחדש פעילות צבאית מלאה של צה״ל בשטחי A ו-B

9. לבנות 2 שכונות בקריית ארבע סמוכים לבית אריאל

10. מיני ״חומת מגן״ על אזור הר חברון

11. לעצור תנועה פלסטינית על כביש 60.

“טרור ויראלי לא יכול להיעצר בעזרת סגר. שום מחסום לא יעצור מפגעים שרואים שמשפחת הרוצח אינה משלמת מחיר. אנחנו לא יכולים שוב להסתפק בהטלת סגרים או בעצירת כספים לרשות תוך שהמשפחות ממשיכות לקבל את התשלום. ללא פעולה מיוחדת המשפחה של רוצח הלל אריאל תקבל קיצבה כבר בראשון לחודש אוגוסט.

מדובר בפיגועים שבהם שולט אלמנט חיקוי שמגיע דרך הרשתות החברתיות. זהו ‘טרור ויראלי’ מסוג חדש, ורק פגיעה מיידית בסביבת המפגע, הכוללת גירוש המשפחה (בתוך יו״ש), הריסת ביתה ובניה מסיבית תביא לעצירת החיקוי הבא – המפגע הבא”, אמר בנט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חשיבות קריאת הזוהר בימים אלו
    03/07/2016 05:10
    מכל מלמדי השכלתי
  1. היות ואנו מצויים בדור האחרון למשיח, הכוונה משיח מודעות צמיחה של הבנה לגבי חיי הנשמה ולא רק של הגוף.
    כולנו עוד מעט נבין יותר על העולם, על הנשמה והסיבה שאנו פה.
    משיח יבוא בין נירצה לבין אם לא. שוב משיח זה לא רק אדם שבא להציל אותנו, כי אם מודעות רחבה של צמיחה של הדור הקיים. משיח לא יבוא והוא לא יצלצל, אם לא נעשה שום דבר בשבילו. אם לא נילחם לקבלת מודעות לשינוי המצב, שום דבר לא ישתנה. אם נבין שלכל מצב יש סיבה ונבין את השורש,נוכל לשנות אותו ואם לא, המצב יחזור, היות ולא השגנו את הצמיחה שהיינו צריכים.
    בדור הזה הצדיקים דיברו על הקשיים שיהיו בזמן ביאת משיח , משום שכמה שאנו קרובים לגילוי האור, כך החושך מתחזק יותר. חישבו תמיד לפני בוא השחר יש חושך. היות החושך של ימינו גדול יותר, גם האור שיתגלה יהיה גדול יותר ואי לכך אנו מחויבים לעסוק יותר באור.

    התורה יש בה 4 שלבים- פשט, רמז, דרש, סוד. אם לא נילמד את תורת הסוד בדור האחרון ישאר פרד. שימו לב מה קורה לפרדס מבלי הס- פרד. הסיפור שמסופר על רבי עקיבא מסופר בצופן. אדם שמנסה להבין את הסיפור מבלעדי הצופן ישגה בהבנתו. רבי שמעון בר יוחאי קורא לאותו אדם טיפש שרואה רק את הליבוש מבלי הפנימיות. ויותר גרוע: הוא אומר שחבל שאותו אדם נולד שכן מסתכל רק על החיצוניות, שכן לתורה יש לכל סיפור צופן.
    אי לכך כדאי לקרוא בספר הזוהר: על מנת להתחבר לתיבת הנוח שכן הזוהר מכונה תיבה נוח של הדור האחרון.
    יש הרבה מאד ציטוטים ממקובלים ומצדיקים על חשיבות העיניין בדורינו. לצערי רב הזוהר כותב הערב הרב שולט על עם ישראל וכל עיניינו להשיג כסף על חשבון האנשים, לא מעניין אותו משיח, גם הוא אומר שמעניין אותו. מה שמעיינן זה ריב ומדון ולצערינו יש הרבה כאלו במדינתינו.
    להלן מצורף קישור לזוהר- קיראו בו, לא משנה כמה ולא משנה גם איזה פרשה העיקר קיראו בו. אם אתם רוצים לעשות עוד יותר טוב, קיראו בפרשת ויגש. שילחו את האור הזה לחיילים, לתושבי הדרום, גם לאזרחי עזה שניפגעו ואינם תומכים בטירור, אלא ניקלעו למצב הזה. שילחו את האור למשפחתכם, לאנשים איתם אתם עובדים והגבירו את האהבה באיראן שכן היא המסוכנת ביותר. שילחו שלום ואהבה לכל העולם. אם תעשו כן העולם יעבור שינוי. בכל אופן אנו נגיע לזה, השאלה כמה דורות של דם ישפך על מנת שנגיע לזה בקלות, ונבין שזה ברור מאיליו. כשיש בעיה קוראים בזוהר.

    http://www.zohar-israel.com/