כחלון עולה להגנה: “דוחה כל ניסיון לפסול אישית את אביגדור ליברמן”

שר האוצר משה כחלון התייחס לצירוף ישראל ביתנו לממשלה: "מאוד רציתי את מפלגת העבודה, לצערי זה לא צלח" • שיבח את שר הביטחון היוצא משה יעלון: "התרומה שלו קריטית"
נחמן גור
י"א אייר התשע"ו / 19.05.2016 13:17

שר האוצר, משה כחלון, התייחס בצהריים (חמישי) בפתח ישיבת סיעה מיוחדת שהתכנסה במעלות למינוי המסתמן של אביגדור ליברמן לשר הביטחון וצירוף סיעת ישראל ביתנו לקואליציה.

“מיד עם הקמת הממשלה פעלתי להרחבתה בכל התחומים, גם מהצד של מפלגת העבודה וגם מהצד של ישראל ביתנו”, אמר כחלון. “אני עדיין חושב שצריך ממשלה רחבה. ראינו כמה קשה לתפקד עם קואליציה של 61. המשא ומתן עם מפלגת העבודה לצערי לא הגיע לידי הבשלה. מאוד רציתי, לצערי זה לא צלח. המשא ומתן עם ישראל ביתנו הולך לקראת הבשלה ואני מקווה שזה ילך לכיוון הנכון”.

כחלון הדגיש: “אני דוחה כל ניסיון לפסול אישית את אביגדור ליברמן וכל חבר כנסת אחר לתפקיד. יחד עם זאת, צריך להיות ברור שהממשלה הזאת קמה על בסיס התחייבות לשמור על שלטון החוק, על בית המשפט העליון ועל ממלכתיות. אנחנו מחויבים לכך שהממשלה תפעל באחריות ובשיקול דעת. מפלגת כולנו תשמור על מעמד בית המשפט העליון ושלטון החוק”.

יו”ר כולנו שיבח את שר הביטחון היוצא והביע תקווה שישמש בתפקדי בכיר גם בהמשך: “מקווה ומייחל שהשר יעלון ישולב בתפקיד בכיר בקואליציה וימשיך לתרום לביטחון ישראל. התרומה שלו היא קריטית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות