ראש עיריית בת ים לשעבר שלומי לחיאני השתחרר מהכלא

בדצמבר האחרון נכנס לחיאני לכלא לאחר שהורשע בסעיף של הפרת אמונים ונידון לשמונה חודשי מאסר • הוא ריצה קרוב לחמישה חודשים מתוכם • "הייתה תקופה מורכבת, לא נראה לי שאני בשל לסיכומים
קובי פינדרוס
ה' אייר התשע"ו / 13.05.2016 10:29

ראש העיר בת ים לשעבר, שלומי לחיאני, שוחרר הבוקר (שישי) מכלא חרמון שבגליל התחתון לאחר שריצה חמישה חודשי מאסר מהשמונה שנגזרו עליו. לחיאני הורשע בשלוש עבירות של הפרת אמונים. בשבוע שעברה החליטה ועדת השחרורים שליד השב”ס לקצר את עונשו בשליש.

בדצמבר האחרון נכנס לחיאני לכלא לאחר שהורשע בסעיף של הפרת אמונים ונידון לשמונה חודשי מאסר. הוא ריצה קרוב לחמישה חודשים מתוכם, כשהתייצב בפני ועדת השחרורים בבקשה לקיצור עונשו בשליש, בקשה שכאמור אושרה. כמו כן הוטל עליו גם קלון, שימנע ממנו חזרה לחיים הציבוריים במשך שבע שנים.

“הייתה תקופה מורכבת, לא נראה לי שאני בשל לסיכומים, אבל העיקר עבר ואני חוזר הביתה”, אמר לחיאני מחוץ לכלא חרמון. כשנשאל לאן הוא ממשיך, ענה כי “אני הולך עם אשתי לכנרת ואחר כך חזרה לבת ים”.

ראש עיריית בת ים לשעבר, בן 55 נשוי ואב לילדים, יכנס לתוכנית טיפולית עם שחרורו לרבות תעסקותית. הוא שוחרר מהכלא לאור חוות דעת של האגף לשיקום האסיר ושב”ס שציינו כי הפנים את משמעות העבירות שביצע, ניסה בכל דרך ללמוד על הטעות וביקש סיוע בתיקון מהלכי חייו. הוא הביע חרטה עמוקה והתנהגותו הייתה ללא דופי במהלך שהותו בבית הסוהר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות